KKD Speelronde 9

erka

Well-known member
Interview niet gezien, maar zag van de week wel op Twitter dat hij inderdaad een Groningen supporter heeft exposed die hem via DM toewenste dat zijn vrouw een miskraam zou krijgen. Dat is natuurlijk te walgelijk voor woorden en terecht dat hij die idioot met naam en foto aan de buitenwereld heeft laten zien. Echter wel een heel vreemde reden om de NAC-supporters een paar dagen later te gaan provoceren.

Inmiddels heeft Van Veen uitgelegd waarom ie zo deed. Schijnt vanaf de NAC tribune dingen hierover te zijn geroepen naar hem. Dat hoort niet en hij is een mens en zo heeft ie gereageerd. Dan nog kun je het beter anders doen, en dat vond hij achteraf ook. Het blijft heel opgefokt overkomen op mij.

Anyway, weer genoeg randzaken dit seizoen. Al bijna net zoveel als vorig seizoen. Gaat prima zo. Amateurtjes.
 

gevegt

Well-known member
Inmiddels heeft Van Veen uitgelegd waarom ie zo deed. Schijnt vanaf de NAC tribune dingen hierover te zijn geroepen naar hem. Dat hoort niet en hij is een mens en zo heeft ie gereageerd. Dan nog kun je het beter anders doen, en dat vond hij achteraf ook. Het blijft heel opgefokt overkomen op mij.

Anyway, weer genoeg randzaken dit seizoen. Al bijna net zoveel als vorig seizoen. Gaat prima zo. Amateurtjes.
Als mijn vrouw een miskraam zou hebben gehad en ik de lui die daar spreekkoren over hoor zingen, zou ik ze persoonlijk 1 voor 1 opzoeken.
Hij doet het nog netjes.
 

Joost

Well-known member
Wat een avond weer. Jong AZ is helemaal geen slecht elftal maar wij vliegen momenteel.
 

De Wolf

Well-known member
Interview niet gezien, maar zag van de week wel op Twitter dat hij inderdaad een Groningen supporter heeft exposed die hem via DM toewenste dat zijn vrouw een miskraam zou krijgen. Dat is natuurlijk te walgelijk voor woorden en terecht dat hij die idioot met naam en foto aan de buitenwereld heeft laten zien. Echter wel een heel vreemde reden om de NAC-supporters een paar dagen later te gaan provoceren.
Twitter is een soort afvoerputje waar je beter niet de reacties kan lezen.
 

zwammy

Well-known member
Inmiddels heeft Van Veen uitgelegd waarom ie zo deed. Schijnt vanaf de NAC tribune dingen hierover te zijn geroepen naar hem. Dat hoort niet en hij is een mens en zo heeft ie gereageerd. Dan nog kun je het beter anders doen, en dat vond hij achteraf ook. Het blijft heel opgefokt overkomen op mij.

Anyway, weer genoeg randzaken dit seizoen. Al bijna net zoveel als vorig seizoen. Gaat prima zo. Amateurtjes.

Ja alleen klopt het helaas van geen kanten. Prima om zo te reageren maar dan wel op de verkeerde supporters. Dan is het wel gewoon sneu om niet gewoon te zeggen dit is gebeurt door een Groningen supporter op Twitter maar dan zal z'n 5 ton misschien wel in het gedrang komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het bewuste interview inmiddels ook gezien. Raar, onsamenhangend verhaal. Wat ik eruit begrijp is dat er naar aanleiding van het exposen van die Groningen supporter vervolgens mensen uit het hele land daarop gereageerd hebben met allerlei vreselijke verwensingen. En dat er supporters van NAC vanaf de tribune ook allerlei walgelijke dingen over zijn vrouw en kind naar hem riepen. Dat eerste zou me niet verbazen, dat tweede wel een beetje. En mocht het waar zijn, dan nog is het een hele rare en domme reactie om dan zo provocerend te gaan juichen voor een groep mensen die op dat moment geen idee hebben wat er aan de hand is.
 

erka

Well-known member
Overigens ging hij in een ander interview even helemaal los op wat er allemaal qua voetbal niet goed gaat bij Groningen. Geen mentaliteit, niet willen winnen, doodsbang iets verkeerd te doen, te moeilijke opdrachten vanuit de staf. Ik zou het zelf gezegd kunnen hebben.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb het bewuste interview inmiddels ook gezien. Raar, onsamenhangend verhaal. Wat ik eruit begrijp is dat er naar aanleiding van het exposen van die Groningen supporter vervolgens mensen uit het hele land daarop gereageerd hebben met allerlei vreselijke verwensingen. En dat er supporters van NAC vanaf de tribune ook allerlei walgelijke dingen over zijn vrouw en kind naar hem riepen. Dat eerste zou me niet verbazen, dat tweede wel een beetje. En mocht het waar zijn, dan nog is het een hele rare en domme reactie om dan zo provocerend te gaan juichen voor een groep mensen die op dat moment geen idee hebben wat er aan de hand is.

Nou dit dus en dan nog een paar dingen.

Hij vertelde dat het bij een corner bij 0-0 gebeurde maar Groningen heeft geen corner gehad bij 0-0. Ik heb meerdere mensen gesproken van NAC op de B side en die hebben geen van allen gehoord dat er iets geroepen werd naar van Veen tot de 1-1. En NAC staat als club ook niet bekend als een club waar mensen zitten die zulke dingen zouden roepen zonder meteen gecorrigeerd worden. Dus ik vermoed dat het kutte wat vorige week gebeurt is als excuus gebruikt is door van Veen. Maar goed, voor de onverlaten weer een reden om te zeiken over alle supporters dus het zei zo
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou dit dus en dan nog een paar dingen.

Hij vertelde dat het bij een corner bij 0-0 gebeurde maar Groningen heeft geen corner gehad bij 0-0. Ik heb meerdere mensen gesproken van NAC op de B side en die hebben geen van allen gehoord dat er iets geroepen werd naar van Veen tot de 1-1. En NAC staat als club ook niet bekend als een club waar mensen zitten die zulke dingen zouden roepen zonder meteen gecorrigeerd worden. Dus ik vermoed dat het kutte wat vorige week gebeurt is als excuus gebruikt is door van Veen. Maar goed, voor de onverlaten weer een reden om te zeiken over alle supporters dus het zei zo
Mijn vermoeden is dat er van de week iets geknapt is bij hem door al die schofterige reacties via internet. Wat ik me overigens best kan voorstellen, dat je daar door geraakt wordt. Het is echt belachelijk wat voor een bagger mensen uit hun toetsenbord krijgen. Alleen heeft hij die frustratie afgereageerd op de verkeerde mensen.
 

Abubakari

Well-known member
Van Veen zit sowieso niet lekker in zijn vel, prestatirs vallen tegen omdat ze er bij Groningen niet in slagen om hem goed te gebruiken, goeie ballen vanaf de flank, dan heb je wat aan van Veen. Maar hij krijgt nauwelijks bruikbare ballen. Komt nog bij dat zijn zwangere vrouw in Schotland zit, dat gedoe van vorige week en er hoeft maar dit te gebeuren en hij ontploft.
Niet dat ik iets gezien heb van gister, noch zijn actie noch zijn reactie, wil ook niks goedpraten maar de man zit momenteel sowieso niet lekker in zijn vel.

Luisterde vanne week de podcast van rtv Noord met oa Martin Drent, die liet weinig heel van Lukkien. Slechte tactiek, kan geen omslag brengen met zijn wissel omdat ie altijd positie voor positie voor wisselt, zet spelers op de berkeerde plek, zorgt er niet voor dat van Veen in zijn kracht komt te spelen (ja, sorry voor deze trainersopmerking). Heeft kortom al aardig wat van zijn krediet verspeeld.

Cambuur verdedigend weer een teringzooi, het is defensief niet het seizoen van mijn favoriete clubs. Ben wel benieuwd of een andere trainer dat lek wel kan dichten.
Lijkt er in elk geval op dat Cambuur en Groningen nog wel een jaartje kkd gaan spelen.
 

Joost

Well-known member
Lukkien heeft bij Emmen wel laten zien dat het een prima trainer is. Moet die bij Groningen niet gewoon de kans krijgen?
 

Abubakari

Well-known member
Twee keer gepromoveerd maar ook twee keer gedegradeerd.
Kritiek die hij nu bij Groningen krijgt kreeg hij bij Emmen ook al, vooral dat ie niet met een tactische zet de wedstrijd om kan draaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

zwammy

Well-known member
Volgens mij heeft dhr mossou duidelijk aangegeven dat hij journalist is behalve als het over NAC gaat. Maar dhr mossou gaat niet over de clubraad.
 
Bovenaan