KKD Speelronde 9

erka

Well-known member
Volgens mij heeft dhr mossou duidelijk aangegeven dat hij journalist is behalve als het over NAC gaat. Maar dhr mossou gaat niet over de clubraad.

Eerst reageert ie als NAC-fan en daarna wil ie ineens journalistiek het objectief onderzoeken......raar figuur hoor.
 

zwammy

Well-known member
Hoe weet je nou dat er niet 1 of 2 vlakbij het hek stonden die iets geroepen hebben? Dat het niet massaal was wordt ook niet beweerd.
Omdat daar al lang onderzoek naar gedaan is. NAC is niet zo'n grote club dat dat onder de radar blijft
 

zwammy

Well-known member
Omdat zijn verhaal niett klopt en NAC supporters een vrij hechte club zijn die wel weten van elkaar war ze wel en niet roepen en zeker op de B side waar ongeveer 80% elkaar kent
 

zwammy

Well-known member
NAC heeft een onderzoek ingesteld na de beschuldigingen van van Veen en komt zodra het onderzoek klaar is met een reactie. Zo beginnen het te leren na de grappen van Utrecht, Steijn en Kooij
 

Abubakari

Well-known member
En toch lijkt het mij stug dat van Veen onderstaande allemaal bij elkaar gefantaseerd heeft. Inclusief een man met bril van 60.

Bron dvhn
De aanhang van NAC Breda deed er volgens Van Veen vrijdagavond niet één, maar wel tien schepjes bovenop. ,,Ze mogen alles van me vinden, dat ik een slechte voetballer ben, dat ik lelijk ben, een vieze rode baard heb of een witte huid, het maakt me allemaal niet uit’’, vertelt de spits. ,,Maar wat ze hier allemaal tegen me riepen, ging gewoon alle perken te buiten. Onze baby zou kanker moeten krijgen, mijn vriendin zou dood gaan vannacht, we zouden weer een miskraam krijgen. En dan van die misselijke beweginkjes erbij. Een kindje wiegend in hun armen waar ze van alles mee doen. Ook een man met bril van 60 jaar die dat deed. Volwassen mensen hè, die zelf waarschijnlijk ook kinderen thuis op de bank hebben zitten. Ik heb altijd heel veel respect gehad voor NAC, een fantastische volksclub, maar dit is vies volk.’’
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
NAC is een beetje de Lewis Hamilton van het voetbal, ze doen zelf nóóit wat fout en als wel, dan is de beschuldiging onterecht.

Kom op, dat fanatieke vak achter de goal zou echt nooit rare dingen zeggen over van Veen, echt niet.
 

Joost

Well-known member
Allemaal leuk en aardig, maar het was geen amateurterrein waar dat geroepen wordt.
Heeft van Veen alleen maar langs de kant met het publiek staan babbelen?
 

zwammy

Well-known member
En toch lijkt het mij stug dat van Veen onderstaande allemaal bij elkaar gefantaseerd heeft. Inclusief een man met bril van 60.

Bron dvhn
De aanhang van NAC Breda deed er volgens Van Veen vrijdagavond niet één, maar wel tien schepjes bovenop. ,,Ze mogen alles van me vinden, dat ik een slechte voetballer ben, dat ik lelijk ben, een vieze rode baard heb of een witte huid, het maakt me allemaal niet uit’’, vertelt de spits. ,,Maar wat ze hier allemaal tegen me riepen, ging gewoon alle perken te buiten. Onze baby zou kanker moeten krijgen, mijn vriendin zou dood gaan vannacht, we zouden weer een miskraam krijgen. En dan van die misselijke beweginkjes erbij. Een kindje wiegend in hun armen waar ze van alles mee doen. Ook een man met bril van 60 jaar die dat deed. Volwassen mensen hè, die zelf waarschijnlijk ook kinderen thuis op de bank hebben zitten. Ik heb altijd heel veel respect gehad voor NAC, een fantastische volksclub, maar dit is vies volk.’’

Ach, eerst zei hij dat het bij een corner was bij 0-0. Groningen heeft geen corner gehad voor de 1-0. Toen vertelde hij dat het bij de warming up was. Groningen deed geen warming up voor de B side.

Feit is dat van de week na de 0-3 tegen Den Bosch hem een miskraam werd gegund, daar ging hij terecht helemaal los over. Alleen was dit een Groningen supporter.

En verder vooral knap dat er één iemand is die dit hoort terwijl er 23 mensen op het veld staan die niets horen. Mij lijkt het meer op straatje schoonvegen na een achterlijke actie na een mooie goal. Maar we wachten het onderzoek wel verder af. In ieder geval fijn dat NAC na de debacles met Utrecht, Steijn en Kooij nu een keer zelf onderzoek instelt.
 

Abubakari

Well-known member
Zou toch wel heel raar zijn mocht hij dat allemaal zelf bedenken en zijn frustratie over een Groningen fan zomaar botvieren op het NAC publiek. Lijkt mij nogmaals bijzonder stug dat er helemaal niks geroepen of gedaan is achter de goal. Dat die hele uitbarsting helemaal vanuit het niks komt of nog steeds door die malloot van eerder deze week op internet komt.
 

Joost

Well-known member
Zou toch wel heel raar zijn mocht hij dat allemaal zelf bedenken en zijn frustratie over een Groningen fan zomaar botvieren op het NAC publiek. Lijkt mij nogmaals bijzonder stug dat er helemaal niks geroepen of gedaan is achter de goal. Dat die hele uitbarsting helemaal vanuit het niks komt of nog steeds door die malloot van eerder deze week op internet komt.

Ik geloof best een speler van de tegenstander wat willekeurige verwensingen naar zijn hoofd geslingerd krijgt maar in dit geval is zijn verhaal zo ontzettend raar. Hoeveel mensen op de tribune zouden er bij NAC werkelijk weten dat zijn vrouw zwanger is.
 

zwammy

Well-known member
is gewoon een krantenbericht. De waarheid zullen we vanzelf wel te horen krijgen als het onderzoek klaar is.
 

zwammy

Well-known member
Ik geloof best een speler van de tegenstander wat willekeurige verwensingen naar zijn hoofd geslingerd krijgt maar in dit geval is zijn verhaal zo ontzettend raar. Hoeveel mensen op de tribune zouden er bij NAC werkelijk weten dat zijn vrouw zwanger is.

Ik denk dat 80% van de NAC supporters niet eens wist wie van Veen was. Het is niet echt zo'n bekende speler die uit notabene Schotland komt en volgens mij daarvoor bij Oss speelde, maar goed.
 

zwammy

Well-known member
En het statement van NAC


Goed, dus voor de goal niets noemenswaardigs gebeurt wat de reactie goedpraat en aan het einde van de wissel een schandalige actie die door NAC wordt opgepakt.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe weet je nou dat er niet 1 of 2 vlakbij het hek stonden die iets geroepen hebben? Dat het massaal was wordt ook niet beweerd.
In tegenstelling tot wat in sommige media gemeld werd, betreft het ongenoegen van Van Veen een individuele actie van twee supporters.

Dat zei ik dus al.😎
 
Bovenaan