Kampioen op pure klasse... PSV Eindhoven 2014/2015

vakx2.0

Banned
Misschien ben ik wat te snel tevreden... maar ik heb erg genoten van PSV dit seizoen. Zoveel kansen - elke wedstrijd opnieuw - en ook heel wat doelpunten. Een elftal dat bovendien niet van 1 enkele spits afhankelijk was, maar vanuit elke linie gevaarlijk. De opstomende Willems met z'n prachtige traptechniek, de onvoorspelbare Memphis die - zelfs als hij niet in topvorm is - toch altijd gevaarlijk bleef, de foutloze en steeds naar voren passende Guardado en de onmisbare De Jong. Bij alles wat er ook fout ging bij dit PSV (fouten waren er genoeg), was er vooral heel veel te zien om blij van te worden. Met voor mij, als hoogtepunt, die onvoorstelbare 4-3 tegen het eveneens fantastisch spelende Feyenoord. Wat 'n wedstrijd was dat!
 

Eresd?g?

Banned
Jullie happen wel lekker :) Honger?

PSV is natuurlijk de terechte kampioen, maar had natuurlijk ook de sterkste selectie met een aantal wereldtoppers in wording (Depay en Willems). Daarnaast ook een speler die Ajax ook had moeten hebben (Guardado). Het zat dit seizoen ook regelmatig mee waar het vorig seizoen tegen zat. Zo'n kans van Zwolle afgelopen vrijdag begin tweede helft was er vorig seizoen in gegaan. Zo'n doelpunt voor PSV in de slotfase tegen Heracles (Rekik) was er vorig seizoen niet in gegaan en dit seizoen wel.

Ik vond het voetbal niet altijd fantastisch om te zien, maar van alle clubs wel het meest stabiel en de ondergrens werd niet snel bereikt. Al met al een prima seizoen, maar dat kon je eigenlijk wel zien aankomen na het aanblijven van Wijnaldum en Depay en het binnenhalen van Guardado.

Alvast gefeliciteerd forumvrienden van me! ;)
 

De Wolf

Well-known member
Een hoop punten laten liggen waaronder die ene pot tegen PSV. Maar uiteindelijk denk ik dat we het feestje hoogstens wat langer konden uitstellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Joey had het over bier, niet over dat slootwater van een Bavaria.
 

Mario

Well-known member
De cijfers liegen niet. NAC is nog interessanter.

552fa103c0f83-trending.png

Heb je nu heel de nacht topics zitten aanklikken?
 

vakx2.0

Banned
Ik zag gisteren bij dat programma van Katja Schuurman dat voetbalsupporters met geen mogelijkheid hun eigen bier herkennen in een blinde biertest met tien verschillende merken pils. Maximale resultaat was 2 juist uit 10.

Al het Nederlandse bier smaakt hetzelfde. En wie wati anders beweert, houdt zichzelf grandioos voor de gek of leidt aan grandioze zelfoverschatting.

Ik ga dit weekend ook maar eens blind testen met 10 merken bier. Reden genoeg om te proosten!
 

zwammy

Well-known member
Ik zag gisteren bij dat programma van Katja Schuurman dat voetbalsupporters met geen mogelijkheid hun eigen bier herkennen in een blinde biertest met tien verschillende merken pils. Maximale resultaat was 2 juist uit 10.

Al het Nederlandse bier smaakt hetzelfde. En wie wati anders beweert, houdt zichzelf grandioos voor de gek of leidt aan grandioze zelfoverschatting.

Ik ga dit weekend ook maar eens blind testen met 10 merken bier. Reden genoeg om te proosten!


Geloof mij maar dat je het verschil tussen bavaria en alfa wel proeft.

Maar zuip ze, proost.
 

RickPSV

Active member
Je ziet ook dat PSV dit seizoen gewoon echt de betere ploeg is ;). Fantastisch seizoen dit! Eigenlijk mijn eerste seizoen dat ik echt van voetbal ben gaan houden na het WK. Hield altijd al van PSV sinds 2005 (toen ik 5 was). Enige ploeg waarvan ik vaker wedstrijden keek met Affelay toen (wij noemde hem altijd Appelvlaai). En nu ik echt voetbalgek ben sinds t WK worden we weer eens kampioen. Fantastisch jaar!!! :D
 
Bovenaan