Kampioen op pure klasse... PSV Eindhoven 2014/2015

Jozsef

New member
Geloof mij maar dat je het verschil tussen bavaria en alfa wel proeft.

"En wie wati anders beweert, houdt zichzelf grandioos voor de gek of leidt aan grandioze zelfoverschatting."

PSV-ers, gefeliciteerd met de meer dan terechte titel. 26 van de 31 wedstrijden winnen, i rest my case.
 

vakx2.0

Banned
Naar een feestje kijken is toch wat anders dan er zelf aan mee doen... gas erop met die platte kar, ben er al wel klaar mee nu.
 

vakx2.0

Banned
Ik lach me trouwens rot om die arme Gerbrands. Die man is duidelijk een wijnliefhebber en lust geen bier. Staat ie op die kar heel ongelukkig aan z'n biertje te ... nippen. Geen slok, steeds een 'nipje'. Die staat na drie uur nog steeds met hetzelfde glaasje in z'n hand. Arme man, een club leiden doet ie goed maar bespaar 'm alsjeblieft deze Brabantse feestjes. Toon lijkt diep ongelukkig te zijn. :D
 

Keyser S?ze

New member
Wie verzint het om een feest op het meest sfeerloze plein van West-Europa te vieren? Parkeerplaats P2 bij de Arena ziet er gezelliger uit.
 

JMD

Well-known member
Wie verzint het om een feest op het meest sfeerloze plein van West-Europa te vieren? Parkeerplaats P2 bij de Arena ziet er gezelliger uit.
Simpel. Dichtbij het Stratumseind, maar daar kan je het feestje natuurlijk niet vieren. En zo onlogisch is het niet om dat bij het stadhuis te doen. Dat dat staat aan een plein met Oosteuropese allure, tsja.

Overigens zijn alle pleinen in Almere, Zoetermeer, Lelystad, Purmerend en dat soort steden nog sfeerlozer. Maar het kan bij lange na niet op tegen Leidseplein, Museumplein, Coolsingel idd.
 

vakx2.0

Banned
En tot slot... het officieuze Brabants volkslied! Community singing. Het echtste lied van Nederland!

En nu, streep eronder. En door met seizoen 2015/2016. Brands, aan het werk. Verlengen die contracten.
 

zwammy

Well-known member
Wie verzint het om een feest op het meest sfeerloze plein van West-Europa te vieren? Parkeerplaats P2 bij de Arena ziet er gezelliger uit.


Inderdaad de sluiproute van Stratum af. Daarom is voor dat plein gekozen. Strijp S is natuurlijk veel groter en beter maar daarvan is het te ver lopen naar Stratum, dus vandaar.
 

Ska P 187

Well-known member
Gefeliciteerd mannen met het terechte kampioenschap. Helaas kwam mijn cluppie te laat op stoom, maar ach da?s weer eens wat anders dan instorten op het eind, wat nog kan natuurlijk, al hoop ik dat Feyenoord dat dit seizoen overkomt. Niets persoonlijks, puur zakelijk.
Dwaal weer af, geniet ervan mensen!
(en dat ze nu maar snel leeggekocht mogen worden.)
 

De Wolf

Well-known member
Iemand is tijdens het feesten ook zijn kunstgebit verloren :D

media_xll_2925920.jpg
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Ik dacht dat Rekik altijd wel een normale vent was. Ik heb me dus lelijk vergist.
 
Bovenaan