Kampioen op pure klasse... PSV Eindhoven 2014/2015

vakx2.0

Banned
't Is geen Brabander, maar een randstedeling. Kan die arme jongen ook niks aan doen. Daar hebben ze allemaal een tik van de molen gehad.
 

Shayman

New member
Ik denk niet dat er veel mensen - die voor hun 20e miljonair zijn - heel normaal zijn gebleven. Die jongens leven niet echt meer in de werkelijkheid denk ik maar ach wat kan je ze kwalijk nemen.
 

vakx2.0

Banned
Natuurlijk gedragen sommigen zich raar op een feestje.
Maar het is ook raar om heel 'journalistiek' een feestje te gaan jureren.
Kom op zeg.. alsof je met een spaatje rood in je hand in je kantoorpakkie naar een carnavalsoptocht gaat kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kampioen op pure klasse... PSV Eindhoven 2014/2015

Ik zat mij te bedenken hoe genant het zou zijn als Lex Immers zijn eigen liedje zou gaan inzetten. Dat liedje kan echt niet. Maar goed, wij worden toch geen kampioen.
 

JMD

Well-known member
Haha Bruma en Rekik, ik kreeg zowaar plaatsvervangende schaamte.

Dat was ook het moment dat ik zondagavond de livestream van Omroep Brabant uitzette. Dat liedje van Bruma is nog wel enigszins bekend (alhoewel het jarenlang gezongen werd voor Faber), maar dat liedje van Rekik heb ik nog nooit gehoord in het stadion.
 

vakx2.0

Banned
SanMark zei:
Ah , hier kunnen we dus Vakkie mooi met pakken als het niet gaat lukken want dan heeft de hele PSV sectie geroepen dat er weer een kampioenschap aan zou komen.

Ja man. Mooi man. Heb je me mooi te pakken hoor!






@gevegt Laat 't maar aanpassen. Dan is dat vast beurt. :)
 
Bovenaan