Kampioen op pure klasse... PSV Eindhoven 2014/2015

vakx2.0

Banned
Niks voorbarig. Zaterdag zijn we officieel kampioen. En terecht... meer dan terecht zelfs. De platte kar is na zeven magere jaren waarin Nederland nou niet bepaald met mooi voetbal werd verwend weer opgepoetst en ready to roll. Zelfs het forum is voor de gelegenheid schoongeveegd en van een verse laag pixels voorzien!

Kortom, Nederland heeft er zin an en Eindhoven is eindelijk weer de gekste.
In dit topic juichen we mee met PSV richting het 22e kampioenschap in de geschiedenis (pffff... ik kan me het 13e nog goed herinneren, de tijd vliegt!).
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ga vast alle logo's van alle mogelijke tegenstanders opzoeken. Ik ben voor heel veel clubs in Europa dus je hebt zomaar kans dat ik straks toevallig voor een tegenstander van jullie ben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Om te beginnen ben ik ook fan van Porto geworden, ik ben helemaal enthousiast geworden door die commentator.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ga vast alle logo's van alle mogelijke tegenstanders opzoeken. Ik ben voor heel veel clubs in Europa dus je hebt zomaar kans dat ik straks toevallig voor een tegenstander van jullie ben.

Dat heb ik niet, maar ik heb gewoon een ontzettende hekel aan die kut club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga vast alle logo's van alle mogelijke tegenstanders opzoeken. Ik ben voor heel veel clubs in Europa dus je hebt zomaar kans dat ik straks toevallig voor een tegenstander van jullie ben.

Niet stiekem logo's selecteren die groter zijn dan het PSV logo.
 

Abubakari

Well-known member
Dit topic zal voorlopig nog wel even trending zijn.

De cijfers liegen niet. NAC is nog interessanter.

552fa103c0f83-trending.png
 

Fabian

Active member
Pure klasse? Pure armoede zal je bedoelen.... Zelden zo'n slecht kampioen gezien. Puur reactie-voetbal.

Ach ja... de Hollandse school is belangrijk. Nee, dat suffe getik van Ajax op het middenveld is briljant. Dat gezever altijd over hoe een club speelt. PSV kijkt gewoon heel goed naar wat ze in huis hebben en hebben daarbij voor de beste spelwijze gekozen. Het gaat niet om de schoonheid, maar nog altijd om de punten. Daarnaast kan een counter zeker schoonheid bezitten.

Het Ajax van het vorige seizoen was ook niet echt hoogstaand. Dat vond ik veel meer armoede dan dit PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Veel saaier dan Ajax kan je eigenlijk nauwelijks spelen. Anderzijds had PSV van mij dit seizoen ook wel iets meer mogen laten zien.
 
Bovenaan