Jupiler speelronde 1

Joost

Well-known member
Beauty of lucky?

Deze selectie is te smal voor het kampioenschap. De Graafschap heeft overigens hetzelfde probleem als ik het zo even vluchtig bekeek. Sterke basis, zwakke bank.

Het was een heel effectief doelpunt. VVV vond in de beginfase wel aardig vaak de ruimte maar dat leverde geen echte kansen op. Dan bij die ingooi het rustig blijven van Seuntjens en vrij simpel raak schieten door van Crooy.

Cambuur sowieso nauwelijks aanvallend gezien hoewel ze meer de bal hadden. VVV tien minuten wervelend na de rust maar zonder goals. En daarna Seuntjes die perfect staat voor een rebound.

VVV was niet fantastisch maar stond prima achterin en heeft genoeg creativiteit. Alleen die bank ja.
 

almere036

Member
Zuur dit.. uiteindelijk een terechte uitslag, maar zo onnodig.. Zwakke eerste wedstrijd van Almere. Kwam ook wel doordat Volendam er fel bovenop zat, maar het tempo was veel te laag, beetje spanning ofzo. Een echte rechtsbuiten is ook echt snel nodig, jeugdspeler Van der Water komt nog tekort voor de basis en is eigenlijk ook een linksbuiten. Eerste helft heel zwak. Begin tweede helft durven we eindelijk vooruit te voetballen en dan zie je ook dat we Volendam bij vlagen wegspelen. Maar daarna kwam de angst voor een tegendoelpunt weer en was het tegenhouden. "verloren" van onszelf, zonde.
 

JMD

Well-known member
Je hebt er verder niet veel aan, maar wel een hele mooie goal van Almere...
 

hipp00

New member
Beauty of lucky?

Deze selectie is te smal voor het kampioenschap. De Graafschap heeft overigens hetzelfde probleem als ik het zo even vluchtig bekeek. Sterke basis, zwakke bank.

NAC ook. Tegen Jong Utrecht hadden we maar ??n fitte centrale verdediger. Eind augustus kunnen we beter de balans op maken hoe sterk / zwak de verschillende reservebanken zijn.
 
Prima overwinning, wel wat geflatteerd. Wat speelde Keurntjes zwak zeg, middenveld is wel behoorlijk sterk. Reservebank was nog niet je van het inderdaad, maar dat had er ook mee te maken met de blessures van een aantal bassispelers.
 

zwammy

Well-known member
NAC ook. Tegen Jong Utrecht hadden we maar ??n fitte centrale verdediger. Eind augustus kunnen we beter de balans op maken hoe sterk / zwak de verschillende reservebanken zijn.

Heb jij ook met het programmaboekje de wedstrijd bekeken :D

Nee, 1 aanvaller hebben we. Of de ajetoo oid moet ook een spits zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Verrassend punt van FC Dordrecht. Hadden ze zelf ook niet echt op gerekend, maar het pakte goed uit. Volgens de Dordt-watcher van de krant was Oss de makkelijker en beter voetballende ploeg, maar kreeg FC Dordrecht de beste kansen. Alkan debuteerde sterk, niet alleen door zijn goal. Gebrek aan offensieve productiviteit zit Dordt echter nog wel in de weg. Ben benieuwd of ze nog een aanvaller strikken. Defensief lijkt het aardig te staan met de vier die nu spelen en dan een blok daarvoor.

Wel opvallend: zowel Thompson als Pisas was nog niet speelgerechtigd. Van Thompson was dat niet zo gek, die is er pas net. Maar Pisas loopt al vanaf de start van de voorbereiding mee...
 

hipp00

New member
Heb jij ook met het programmaboekje de wedstrijd bekeken :D

Nee, 1 aanvaller hebben we. Of de ajetoo oid moet ook een spits zijn.

Ik kon wat NAC betreft het programmaboekje gelukkig snel wegleggen. De namen zaten er al snel in. Maar een andere frustratie van de Jupiler League kwam wel boven: dat in het programmaboekje geen rugnummers bij de spelers van de tegenstander staan, zodat je niet niet weet naar welke spelers bij de tegenstander je aan het kijken bent.
Zo weet ik nog steeds niet hoe die gast van Jong Utrecht heette die al in de 75ste minuut kramp kreeg... Wel opvallend dat het laagste rugnummer bij Jong Utrecht 32 was en de rest een hoger rugnummer had...
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ja, die waren ook wel echt slecht die gasten. Het is dat jong NAC in de 8e divisie speelt anders hadden we die kunnen sturen. En die rugnummers waren ook lachwekkend, viel me gelijk ook op. Alleen die kramp gemist. Het bier ging snel dus heb van de 2e helft niet veel meer meegekregen. Had ook vooral te maken met de zwakke tegenstand en de lol op de tribune.
 

Abubakari

Well-known member
Dus NAC 4-1 gewonnen. Da's mooi kut voor ze, ik las net dat kampioenen altijd met een gelijkspel beginnen.
 
Bovenaan