Jupiler speelronde 1

Er zijn weer 38 speelronden in de JL, een periode dus weer 9 duels?

Ja, periode inderdaad weer 9 duels.

Morgen eerste wedstrijd dus, Eindhoven thuis. Meteen lastig, middenveld staat goed, alleen achterin de nodige vraagtekens en voorin moet er nog een spits bij na het vertrek van Vermeij. Met een overwinning ben ik tevreden in ieder geval.
 

Bernardo

Well-known member
Vermoedelijke opstelling : Nienhuis, Anderson, Toko, Steenvoorden, Peersman, Bakker, Monteiro, vd Streek, Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Ben benieuwd morgen. Ouderwets voor de radio...
 

Maasveld

Well-known member
Meteen tegen de medefavoriet volgens Unibet. Afgaande op de voorbereiding zullen dit de 11 namen zijn:

De Fockert
Rutten, R?seler, Promes, Janssen;
Post, Opoku, Leemans;
Van Crooy, Seuntjens, Hunte.

Zolang deze 11 fit blijven kan het leuk worden. We zijn er qua basiselftal denk ik wel wat op vooruit gegaan. De Fockert is nog even aankijken. R?seler zal verdedigend wellicht iets minder zijn dan Buwalda, maar is aan de bal wel sterker. Met Janssen en Leemans i.p.v. Fleuren en Nijholt ga je er flink op vooruit. Hunte i.p.v. Paulissen is wat minder, al is Hunte een heel andere speler dan Paulissen.

Het grote probleem is echter dat de selectie nog een stuk smaller is dan vorig seizoen. Ik geloof dat we slechts 16 contractspelers hebben. Hopelijk komen er nog 2 fatsoenlijke spelers van West Ham bij, die zijn echt broodnodig.

Ik moet de wedstrijd helaas missen wegens familieomstandigheden. Misschien dat ik de 2de helft nog in de kroeg kan kijken.
 

Maasveld

Well-known member
Het verbaast me dat er eigenlijk geen concrete interesse is geweest voor hem. Voorlopig zit hij nog gewoon hier en bij mijn weten speelt er ook niets.

Bedankt
 

Unregistere

Well-known member
De Dordt-watcher van AD / De Dordtenaar is er nog niet helemaal uit hoe de ploeg vanavond gaat spelen. De Nooijer heeft meerdere varianten uitgetest.

De meest waarschijnlijke is:

Coremans; Van Wermeskerken, Amevor, Alkan, De Nooijer; Boogers, Thompson, Vleugels, Kramer; Arias, Dani?ls

Thompson nog wel in afwachting van toestemming van de KNVB, zijn nog bezig met de papieren. Ook Berenstein en Pisas zijn opties voor de zijkanten van het middenveld.
 

SanMark.

Well-known member
Als Ossenaar zijn licht nu even laat schijnen over Oss kan ik daarna bepalen hoeveel ik er nog op ga zetten.
 

Janssen

Well-known member
Ter Wielen; Braun, De Regt, Mares, Ospitalieri; Kurt, Hadzhiev, Van Hout, Wiafe; Khalouta, Torunarigha.

Voorspellingen waag ik me niet aan want ik ken maar 5 spelers (waarvan er 4 motorisch gestoord zijn).
 
Laatst bewerkt:

ossenaar

Member
Vermoedelijke opstelling FC Oss: Mous; J. Jansen, Pique, Stuij van den Herik, Statie; D. Janssen, Kamaci, El Aissati; Bakx, Boere,
Lazic

Dominique Kivuvu en Joep vd Ouweland komen wedstrijdritme te kort, en nemen plaats op de bank.
We hebben een aardige voorbereiding gehad met goed voetbal. Hoop dat we dat vanavond kunnen doorzetten.
 

Unregistere

Well-known member
Vermoedelijke opstelling FC Oss: Mous; J. Jansen, Pique, Stuij van den Herik, Statie; D. Janssen, Kamaci, El Aissati; Bakx, Boere,
Lazic

Dominique Kivuvu en Joep vd Ouweland komen wedstrijdritme te kort, en nemen plaats op de bank.
We hebben een aardige voorbereiding gehad met goed voetbal. Hoop dat we dat vanavond kunnen doorzetten.

Kan Thijs van Pol nog een beetje aanpikken of heeft die het moeilijk?
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb hem nog niet in actie gezien, hij is geblesseerd. Ben ook zeer benieuwd naar hem. Hoop een gevalletje Kevin van Veen haha.

Dat zou mooi zijn, maar is de vraag of je dat kunt verwachten natuurlijk. Zeker als hij nu nog fit moet worden.

Opstelling van Dordt is bijna gelijk aan de verwachte elf die ik vanmorgen plaatste. Alleen Thompson en Boogers starten niet. Voor hen spelen Berenstein en Tour? op het middenveld.

Leuke verrassing wel: Smally Lake zit op de bank. Zou ik stiekem toch wel leuk vinden als hij invalt en scoort.
 

JMD

Well-known member
Smeets maakte de laatste van de Superboeren vorig jaar, en nu ook de eerste...
 
Bovenaan