Waarom staat die prutser van een Onana nog onder contract? 0-1 Emmen.
Je kunt een langere compilatie van blunders van Onana maken, dan van Lamprou.Huh? Ik dacht dat hij het juist wel aardig deed.
1-1 eindstand. Zwak met dit elftal.
Croux vond ik vorig seizoen ook al een leuke speler. Ik moet bekennen dat ik lang niet alle wedstrijden van hem gezien, had wel gedacht dat er een Eredivisie club voor hem zou komen.
Veltman mag vrijdag met Jong Ajax meedoen omdat hij afgelopen weekend rood heeft gekregen met Ajax 1. Logisch.
Veltman mag vrijdag met Jong Ajax meedoen omdat hij afgelopen weekend rood heeft gekregen met Ajax 1. Logisch.
Nu het seizoen begonnen is wil de KNVB iets aan deze regel gaan doen. Beter dat ze bij de KNVB zorgen dat de regelgeving klopt voordat het seizoen aanvangt.Veltman mag vrijdag met Jong Ajax meedoen omdat hij afgelopen weekend rood heeft gekregen met Ajax 1. Logisch.
Hij kan komend weekend toch sowieso niet met het eerste meedoen? Dus inderdaad logisch.
Nee, daar gaat de KNVB in december een keer over spreken.Schorsing is schorsing lijkt me toch?
Nu het seizoen begonnen is wil de KNVB iets aan deze regel gaan doen. Beter dat ze bij de KNVB zorgen dat de regelgeving klopt voordat het seizoen aanvangt.
Nu het seizoen begonnen is wil de KNVB iets aan deze regel gaan doen. Beter dat ze bij de KNVB zorgen dat de regelgeving klopt voordat het seizoen aanvangt.
Het was toch zo dat zolang je geschorst bent voor het eerste je niet kunt spelen voor de Jongteams??
Alleen bij schorsingen na grove overtredingen. Niet bij 2x geel of een rode kaart voor bijvoorbeeld een doorgebroken speler stoppen of opzettelijk hands maken.Het was toch zo dat zolang je geschorst bent voor het eerste je niet kunt spelen voor de Jongteams??