Jupiler speelronde 1

Janssen

Well-known member
Voor 3 punten uit de eerste 5 wedstrijden had ik getekend dus we kunnen er nu lekker 4 verliezen.
 

Janssen

Well-known member
Volgens mij Telstar, Dordrecht, Almere en Ajax.

Maakt verder ook niet uit want op papier is nagenoeg iedereen sterker dit seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Voor 3 punten uit de eerste 5 wedstrijden had ik getekend dus we kunnen er nu lekker 4 verliezen.

Wel een erg goedkope manier dit om in de rol van underdog te kruipen. Nee, jullie zijn na afgelopen weekend titelkandidaat. Wen er maar aan.
 

hipp00

New member
Wel een erg goedkope manier dit om in de rol van underdog te kruipen. Nee, jullie zijn na afgelopen weekend titelkandidaat. Wen er maar aan.

Precies! Elke club die in de Jupiler League (nagenoeg) schuldenvrij is, heeft de potentie van een titelkandidaat!
Met de Turkse overname hoort Fortuna daar zeker weer bij.

Fortuna kan nu toch gewoon weer onverantwoorde uitgaven doen en zich een weg naar de titel kopen?
Als je eenmaal gepromoveerd bent, krijg je meer TV-geld en komen de toeschouwers weer in grote getalen naar het stadion, de kost gaat voor de baat uit, dat weet iedere voetbalkenner.
Fortuna heeft nog 3 weken om zich een slag in de rondte te investeren. Komt helemaal goed daar!
Titelkandidaat nummer 1!
 

Joost

Well-known member
Over Fortuna gesproken, deze vond ik erg grappig;

CocTor0XgAArjA7.jpg
 

Unregistere

Well-known member
... Wel opvallend dat het laagste rugnummer bij Jong Utrecht 32 was en de rest een hoger rugnummer had...

Dat is niet ongebruikelijk. Ze tellen ze als selectiespelers en nummeren dus gewoon door na het eerste. Ik heb al meer selecties van belofteteams gezien in de tweede en derde divisie die ook met van die hoge nummers werken.
 

Ceephax

New member
Line-up #JongAjax (vs Emmen 20:00): Onana; Zeefuik, Sanchez, De Ligt, Sanniez; De Jong, Van de Beek, Nouri; Muric, Zivkovic, Cerny. #jajemm

Dat gaat een makkie worden voor Jong Ajax denk ik.
 
Bovenaan