Jupiler League speelronde 38: laatste ronde, laatste kansen

erka

Well-known member
Ik stel voor dat Den Bosch maar eens een HELE zware straf krijgt. Dit is al de zoveelste keer daar.
 

Janssen

Well-known member
Bij ons een paar jaar terug een groep pet&sjaals van een jaar of 16 aangevallen op de parkeerplaats. Die Bosche bollen sporen gewoon niet.
 

Joost

Well-known member
Van mij wel. Wat een idioten.

Het zal niets helpen. Vuurwerk in het stadion wordt slechts bestraft met betrekkelijk kleine straffen.

Het heeft veel meer nut om eens echt werk te maken van het opsporen van de gasten die dit soort dingen doen en hen zwaar bestraffen.
 

erka

Well-known member
In hetzelfde vak als waaruit het vuurwerk werd gegooid is nu iemand onwel geworden...
 

bqandy

Well-known member
Reanimatie zelfs.....
Maar ze gaan weer verder. Misschien nog net voor twaalf uur klaar.
 

hipp00

New member
Dan hadden ze pas voor volgend seizoen geteld. Wel spanning vanavond, maar niet eerlijk ten opzichte van Dordrecht die dan ten koste van een club die de regels niet nakwam zou kunnen degraderen.

Ach bij Twente is er ook iets anders uitgekomen dan volgens de reglementen kon.
 

De Wolf

Well-known member
Achilles kan nog in beroep, maar dat zal weinig zin hebben.

De inzet is verdel wel goed maar PSV is een stuk beter.
 

JMD

Well-known member
Helmond maakt 2-2 bij Eindhoven, waardoor nu RKC op een nacompetitieplaats staat
 

JMD

Well-known member
De playoffs zien er dus als volgt uit:

Deel A:
1e ronde:
Helmond Sport - Almere City

2e ronde:
HSport/Almere - nr. 17 Ere
MVV - Cambuur

3e ronde:
winnaars 2e ronde


Deel B:
1e ronde:
RKC Waalwijk - FC Emmen

2e ronde:
RKC/Emmen - nummer 16 Ere
FC Volendam - NAC

3e ronde:
winnaars 2e ronde
 

hipp00

New member
En 0-2 voor Jong Ajax. En over die opstelling kan niemand zeuren, dus dat is best jammer voor dit forum.

Jawel hoor. Het gaat er juist om dat je vantevoren niet weet tegen wie je moet spelen, omdat er niet met vaste selecties wordt gewerkt. D?t is de competitievervalsing.
En het feit dat de Jong teams veel grotere spelersbegrotingen hebben dan alle andere Jupiler League clubs, terwijl de Jong teams niet om de prijzen (promotie) mogen meedoen. Volgend jaar zijn vier van de twintig clubs, dus 20% (!) van het totaal van dergelijke spek-en-bonen-clubs.

Maar goed, toen NAC in de eredivisie speelde kon ik me er ook niet echt druk over maken. Pas als je in de Jupiler League speelt, ervaar je pas hoe frustrerend die Jong teams zijn. Om over uitwedstrijden om maandag nog maar te zwijgen.

On topic: toch een klein deukje in de positieve flow van Cambuur of een broodnodige wake up call voor net weer een beetje meer scherpte dat het nu pas echt gaat beginnen?
 
Bovenaan