Jupiler League: speelronde 34

Joost

Well-known member
Die haalt er de hele wereld bij. Mijn vraag blijft beperkt tot deze situatie.

Bijleveld schorsen voor de wedstrijd van maandagavond had het probleem opgelost.

Je bent pas geschorst als het gepubliceerd is, niet als je 5 gele kaarten hebt gekregen. NEC mocht er dus op geen enkele manier van uit gaan dat Bijleveld niet mee zou dan (als ze daar uberhaupt al iets mee zouden doen.)

Er wordt ook onterecht gesuggereerd dat NEC nadeel zo hebben bij het meespelen van Bijleveld maar dat klopt niet. Schorsingen zijn in eerste instantie straffen tegen spelers, geen voordeeltjes voor de tegenstander.

Constateer je dat vergeten is een speler te schorsen dan laat je 'm een wedstrijd later niet meespelen.

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij inderdaad simpel. Anders had NEC bij het publiceren van de schorsingenlijst al met Zeist contact kunnen leggen.

Janssen

Well-known member
Perr Schuurs kreeg gisteren zijn vijfde gele kaart maar we verwachten dat hij vrijdag gewoon kan spelen.

Max

Administrator
Forumleiding

Iedereen die 15 april tegen PSV niet voor Ajax 1 is uitgekomen en die niet een X-aantal wedstrijden heeft gespeeld in Ajax 1 dit seizoen is inzetbaar? Hopelijk rost Jong Ajax NEC er met 10-0 af. Dat is lekker voor het doelsaldo van NEC.

Janssen

Well-known member

Ik weet dat we in de eerste plaats naar onszelf moeten kijken (en van RKC hadden moeten winnen) maar als NEC die replay wint en daardoor ten koste van ons promoveert stop ik voorgoed met alles wat met voetbal te maken heeft.

Abubakari

Well-known member
Na al dat gehuil van sommige Fortunezen hoop ik eigenlijk dat NEC wint. Christus, de calimero cup gaat echt wel naar Sittard dit seizoen, wat een sneue reacties zeg.

Voor fortuna1987 hoop ik dan weer dat Jong Ajax wint en voor mezelf dat Jong Ajax daarna ook nog kampioen wordt.

Ik weet dat we in de eerste plaats naar onszelf moeten kijken (en van RKC hadden moeten winnen) maar als NEC die replay wint en daardoor ten koste van ons promoveert stop ik voorgoed met alles wat met voetbal te maken heeft.

Nou, dan helemaal
Hup NEC!

Makanaky

Well-known member
Voeg beide divisies dan maar samen, vrij naar Argentijns model. Kan ik ook eens een keer naar Emmen-Feyenoord.

Janssen

Well-known member
Haha die Abukanari met z'n "sommige Fortunezen". Er zitten er hier welgeteld twee. Die Hollanders waren toch altijd zo direct? Noem dan gewoon man en paard pislul.

Abubakari

Well-known member
De wereld is groter dan dit forum, hier ben je inderdaad de enige calimero met een Fortuna eierdop maar buiten dit forum zijn er meer van die jankerds met hun complottheori?n over de KNVB die "altijd Fortuna moet hebben omdat ze boos zijn dat we nog bestaan :eek:mg:".

Joost

Well-known member
Na al dat gehuil van sommige Fortunezen hoop ik eigenlijk dat NEC wint. Christus, de calimero cup gaat echt wel naar Sittard dit seizoen, wat een sneue reacties zeg.

Voor fortuna1987 hoop ik dan weer dat Jong Ajax wint en voor mezelf dat Jong Ajax daarna ook nog kampioen wordt.

Nou, dan helemaal
Hup NEC!

Maar Abu, waar haalt NEC het recht vandaan om een verloren wedstrijd nog een keer te mogen spelen? NEC is helemaal geen partij in deze zaak, het is KNVB die vergeten is Bijleveld te schorsen. Nou dan doe je dat een weekje later.

Janssen

Well-known member
Maar Abu, waar haalt NEC het recht vandaan om een verloren wedstrijd nog een keer te mogen spelen? NEC is helemaal geen partij in deze zaak, het is KNVB die vergeten is Bijleveld te schorsen. Nou dan doe je dat een weekje later.

En vervolgens mag Matisuwa in de replay doodleuk w?l meedoen. Dat moet dan in de ogen van NEC toch net zo onfair zijn? Als je dan overspeelt, dan met de gelijke selecties.

gevegt

Well-known member
Bijleveld schorsen voor de wedstrijd van maandagavond had het probleem opgelost.

Je bent pas geschorst als het gepubliceerd is, niet als je 5 gele kaarten hebt gekregen. NEC mocht er dus op geen enkele manier van uit gaan dat Bijleveld niet mee zou dan (als ze daar uberhaupt al iets mee zouden doen.)

Er wordt ook onterecht gesuggereerd dat NEC nadeel zo hebben bij het meespelen van Bijleveld maar dat klopt niet. Schorsingen zijn in eerste instantie straffen tegen spelers, geen voordeeltjes voor de tegenstander.

Constateer je dat vergeten is een speler te schorsen dan laat je 'm een wedstrijd later niet meespelen.

Helemaal mee eens. Bel jij de KNVB voor deze regelwijziging even?

Bovenaan