Jupiler League: speelronde 34

Janssen

Well-known member
226564a22efd044b8fdbf7170dadcd97.jpg


We missen Dianessy en Cantwell. Er zal hoe dan ook gewonnen moeten worden, ik verwacht dat NEC helaas hetzelfde doet vanavond.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: speelronde 34

Ik heb voor het eerst dit seizoen iets dat lijkt op zenuwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fortuna moet nog drie keer winnen en ze zijn terug in de eredivisie. Had Janssen vanavond zijn Ajax of Fortuna shirt aan?
 

JMD

Well-known member
Fortuna moet nog drie keer winnen en ze zijn terug in de eredivisie. Had Janssen vanavond zijn Ajax of Fortuna shirt aan?

Uitduels bij RKC en Jong Utrecht, thuis tegen Den Bosch en Jong PSV. Dat is zeker kansrijk...
NEC leed de 6e nederlaag sinds de trainerswissel, de vorige trainer leed 2 nederlagen. Het heeft niet gewerkt lijkt me.:p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uitduels bij RKC en Jong Utrecht, thuis tegen Den Bosch en Jong PSV. Dat is zeker kansrijk...
NEC leed de 6e nederlaag sinds de trainerswissel, de vorige trainer leed 2 nederlagen. Het heeft niet gewerkt lijkt me.:p

Erg pijnlijk voor NEC. NEC laat vast ook ergens wel nog punten liggen, dan moet het met deze reeks wel lukken. Zou wel leuk als ze de schaal omhoog mogen houden.
 

JMD

Well-known member
Erg pijnlijk voor NEC. NEC laat vast ook ergens wel nog punten liggen, dan moet het met deze reeks wel lukken. Zou wel leuk als ze de schaal omhoog mogen houden.

Jep, zeker leuk voor Fortuna dat een paar jaar terug op sterven na dood was...
Tevens was hun laatste jaar in de eredivisie echt dramatisch, toen waren ze volgens mij al een speelronde of 5 van het eind gedegradeerd.
En qua stadion kunnen ze de eredivisie makkelijk aan, men ging per slot van rekening naar deze betonbak om mee te kunnen blijven doen in de eredivisie. Des te pijnlijker dat het laatste seizoen dat ze in de Baandert speelden Fortuna 10e werd (het seizoen ervoor 7e) en de bekerfinale haalden (versloegen PSV in Eindhoven in de 1/2 finale) en dat het na de overgang naar het nieuwe stadion het steeds minder ging. Hebben ook maar 2x linkerrijtje in de Juup gespeeld sindsdien, dat is wel erg slecht.
 
Bovenaan