Janssen
Well-known member
Jong PSV 6-0 voor tegen Go Ahead, duel is stilgelegd vanwege onweer.
Ik zeg volledig overspelen.
Jong PSV 6-0 voor tegen Go Ahead, duel is stilgelegd vanwege onweer.
Het zou zomaar kunnen dat dit duel definitief gestaakt gaat worden als je ziet wat voor buien er de komende tijd over Eindhoven gaan komen...Ik zeg volledig overspelen.
Pech gehad, hadden ze maar een stadion met een dak moeten hebben.Het zou zomaar kunnen dat dit duel definitief gestaakt gaat worden als je ziet wat voor buien er de komende tijd over Eindhoven gaan komen...
Pech gehad, hadden ze maar een stadion met een dak moeten hebben.
Het zou zomaar kunnen dat dit duel definitief gestaakt gaat worden als je ziet wat voor buien er de komende tijd over Eindhoven gaan komen...
Iedereen die 15 april tegen PSV niet voor Ajax 1 is uitgekomen en die niet een X-aantal wedstrijden heeft gespeeld in Ajax 1 dit seizoen is inzetbaar? Hopelijk rost Jong Ajax NEC er met 10-0 af. Dat is lekker voor het doelsaldo van NEC.
Bestaat er dus toch een god.
De eerste plassen ontstaan al. Als men nu nog gaat uitspelen heeft dat ook gevolgen voor het veld en verkloot je dat voor zondag...
Maar Abu, waar haalt NEC het recht vandaan om een verloren wedstrijd nog een keer te mogen spelen? NEC is helemaal geen partij in deze zaak, het is KNVB die vergeten is Bijleveld te schorsen. Nou dan doe je dat een weekje later.
Men speelde zelfs in het Philips Stadion... Waarom??
En waarom was dit duel vandaag??
Mwah, ik vind die theorie wel begrijpelijk. Enkele jaren geleden wilde de KNVB per se Fortuna kapot maken. Dan snap ik dat ze diezelfde bond nog niet vertrouwen.Ik zeg ook niet dat het niet idioot is wat de KNVB doet, ik vind de theorie dat de KNVB dit doet omdat ze een hekel aan Fortuna hebben belachelijk.
Ach kom op even joh, alsof ze bij de KNVB bij elkaar gaan zitten om Fortuna te gaan naaien. En zitten al die mensen die Fortuna toen "kapot" wilden maken er ook nog steeds dan?
Misschien omdat gisteren ook Eindhoven-Helmond Sport gespeeld werd en dat niet op dezelfde dag mag vanwege het risico? Jong PSV-Go Ahead was in het Philips Stadion, dat zal ook wel vanwege het risico zijn.
De regels van de KNVB schrijven voor dat de clubs niet onderling overeen kunnen komen dat de 6-0 tussenstand omgezet kan worden naar de eindstand. En dus moet Go Ahead binnenkort opnieuw afreizen voor het restant van zes minuten. En dat terwijl er ?berhaupt al niets meer was om voor te spelen. aldus de stentor