Ik mag toch hopen dat gezond verstand meespeelt en het bestuur Betaald Voetbal gewoon beslist dat 6-0 de eindstand is.
Hij is zo lekker naief.Haha.
NEC probeert om de replay tegen Ajax in de ArenA te laten plaatsvinden zodat ze deze keer meer fans mee kunnen nemen. Ik neem aan dat de KNVB nog wat gratis vervoer voor ze regelt.
Het kan allemaal. Als je een bekerfinale die altijd over een duel gaat over twee duels kan uitsmeren dan kan daarna alles.
Autocombi naar Utrecht werd zomaar ineens omgezet naar een buscombi. Maakt niet uit, 20 bussen vol inmiddels :duim:
Maar jij blijft lekker thuis neem ik aan.
Ik mag toch hopen dat gezond verstand meespeelt en het bestuur Betaald Voetbal gewoon beslist dat 6-0 de eindstand is.
Stop de beloften!Autocombi naar Utrecht werd zomaar ineens omgezet naar een buscombi. Maakt niet uit, 20 bussen vol inmiddels :duim:
Autocombi naar Utrecht werd zomaar ineens omgezet naar een buscombi. Maakt niet uit, 20 bussen vol inmiddels :duim:
Hoeveel kaarten krijgen jullie?
Hoeveel kaarten krijgen jullie?
Ahh dat is toch jammer. Zijn wel potten dat je er wat meer zou kunnen meenemen. NAC had er toen tegen Excelsior 5000 gekregen.