Jupiler League: speelronde 34

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Die 6 minuten lijken me niet moeilijk in te plannen. Desnoods doe je ze op een doordeweekse middag ergens achter gesloten deuren. Het lijkt me niet dat veel mensen voor 6 minuten Jong PSV - GAE met die stand de moeite nemen nog naar het stadion te gaan.
 

Joost

Well-known member
Ik mag toch hopen dat gezond verstand meespeelt en het bestuur Betaald Voetbal gewoon beslist dat 6-0 de eindstand is.
 

Janssen

Well-known member
NEC probeert om de replay tegen Ajax in de ArenA te laten plaatsvinden zodat ze deze keer meer fans mee kunnen nemen. Ik neem aan dat de KNVB nog wat gratis vervoer voor ze regelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
NEC probeert om de replay tegen Ajax in de ArenA te laten plaatsvinden zodat ze deze keer meer fans mee kunnen nemen. Ik neem aan dat de KNVB nog wat gratis vervoer voor ze regelt.

Het kan allemaal. Als je een bekerfinale die altijd over een duel gaat over twee duels kan uitsmeren dan kan daarna alles.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: speelronde 34

Autocombi naar Utrecht werd zomaar ineens omgezet naar een buscombi. Maakt niet uit, 20 bussen vol inmiddels :duim:
 

zwammy

Well-known member
Ahh dat is toch jammer. Zijn wel potten dat je er wat meer zou kunnen meenemen. NAC had er toen tegen Excelsior 5000 gekregen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ahh dat is toch jammer. Zijn wel potten dat je er wat meer zou kunnen meenemen. NAC had er toen tegen Excelsior 5000 gekregen.

Hadden ze noodtribunes bijgebouwd en bleven de Excelsior supporters thuis?
 
Bovenaan