Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Batigoal

Well-known member
Ja, de Jupiler League is erg interessant volgend seizoen, want laten we ook Cambuur, Go Ahead en De Graafschap niet vergeten als (potenti?le) grote clubs. Het wordt alleen wel een erg zenuwachtig jaar voor met name FC Twente, NEC en Roda JC. Alle drie hopen ze bij degradatie dat ze het jaar erop kunnen terugkeren naar de Eredivisie, maar dat gaat nu een flinke kluif worden met alle financi?le gevolgen van dien. NEC heeft ook herhaaldelijk aangegeven dat men berekend had op een terugkeer binnen 2 seizoenen, dan zou het financieel dragelijk zijn. Ik denk dat het angstzweet daar nu wel uitbreekt.
 

Janssen

Well-known member
Leuk en aardig maar Almere gaat dus echt niet langs De Graafschap komen he, zeker niet op de Vijverberg.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Graafschap doet niet aan onderschatting en het publiek daar laat het ook nooit afweten.

Ja, dat is misschien waar. Krijg je geen goals voor trouwens.

Almere won nog nooit bij De Graafschap, dus statistisch gezien komt die zege steeds dichterbij
 

Pascallovic

Well-known member
De Graafschap doet niet aan onderschatting en het publiek daar laat het ook nooit afweten.
Nee, al moeten ze daar de spelers van de tegenstander aanvallen na afloop.

Denk ook dat de Graafschap het over 2 wedstrijden wel wint, maar gezien de eerdere rondes kijk ik nergens van op deze play-offs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Duidelijk wie de favoriet is. Ik heb echter niks met De Graafschap. Dus laat Almere City maar een keer eredivisievoetbal spelen.
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat vooral Emmen een serieuze kans heeft om te debuteren in de Eredivisie. Al zou ik graag Sparta behouden voor de Eredivisie.
 
Bovenaan