Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Persoonlijk heb ik geen goede herinneringen aan mijn bezoekjes aan Almere, zowel de stad als de club. Maar ik ben er slechts 2 keer geweest met Excelsior (laatste keer volgens mij 2008) omdat ik niet lang na de toetreden van (toen nog) Omniworld emigreerde, dus ik ga nu niet meer over de stad/club oordelen aangezien er ongetwijfeld veel in die periode veranderd is.

Als ik zie hoe de club is gegroeid vergeleken met mijn bezoeken daar, kan ik er alleen maar respect voor hebben. De club zal ongetwijfeld verder groeien en ooit in de eredivisie komen. Als het nu niet lukt, gebeurt het in de toekomst wel een keer. Geen reden om er zo denigrerend over te doen.
 

Janssen

Well-known member
Vooruit, Almere komt voort uit een heroprichting van BVC door de supporters.

Fortuna '54 is natuurlijk een legendarische naam maar iedere club moet ergens beginnen. Almere heeft het netjes klein opgebouwd, daar is niets mis mee.

Dat klopt, dat betwist ook niemand.

Het begon met een opmerking over het spel van gisteren. Dat was niet goed maar blijkbaar mag je dat niet vinden. Ook prima hoor.
 

Miramar

Well-known member
Ik heb Almere mogen aanschouwen vorige maand in en tegen Eindhoven. De plaatselijke FC werd helemaal weggetikt. Almere raakte 4x het aluminium. Eindhoven won met 1000% geluk en Mart Lieder. Leuk aanvallend voetbal en ik hoop dat ze promoveren.
 

Pascallovic

Well-known member
Het spel van Almere gisteren was naar hun mogelijkheden goed, maar heel bijzonder was het natuurlijk ook weer niet. Als Roda er gisteren 3 had gemaakt had niemand gek opgekeken gezien de kansen die ze hadden. Wat ik overigens wel goed vond was dat Almere die spits ook nog eens regelmatig bereikte en van daaruit verder kon spelen. Het was niet blind naar voren rammen om binnen 10 seconden weer in de problemen te zijn. Kan mij wel redelijk vinden in de teksten van Janssen over het spel van gisteren.
 

Bernardo

Well-known member
Almere laat nu toch al gewoon een aantal jaar leuk voetbal zien, zou ze de kans wel gunnen. Groeit de club misschien ook wat, met eventueel een nieuw stadion. En historie moet je opbouwen, dus naar de Eredivisie
 

Joost

Well-known member
Dat klopt, dat betwist ook niemand.

Het begon met een opmerking over het spel van gisteren. Dat was niet goed maar blijkbaar mag je dat niet vinden. Ook prima hoor.

Oh Oke. Ja dat klopt natuurlijk. Maar uiteindelijk ben je zo sterk als je zwakste schakel. Chiel Kramer was bij Almere de uitblinker in doel terwijl Jurjus cruciale fouten maakt.
 

Pascallovic

Well-known member
Oh Oke. Ja dat klopt natuurlijk. Maar uiteindelijk ben je zo sterk als je zwakste schakel. Chiel Kramer was bij Almere de uitblinker in doel terwijl Jurjus cruciale fouten maakt.
Kramer had de mazzel dat zijn potenti?le cruciale fout verkeerd beoordeeld werd door de scheidsrechter.
 

erka

Well-known member
Heb groot stuk van de 2e helft gezien, maar ik vond dat Almere het al veel eerder had kunnen beslissen maar ze speelden elke uitbraak echt hondsberoerd uit. Behalve dan bij de 1-2.
 
Bovenaan