Jupiler League 4e Periode

zwammy

Well-known member
Ah, de alles in ??n wedstrijden. Ja, dan heb je wel een re?el beeld. :duim:

Tot volgend jaar, JFK, winnen we weer eens in de kuip.
 

JFK

Well-known member
Ah, de alles in ??n wedstrijden. Ja, dan heb je wel een re?el beeld. :duim:

Tot volgend jaar, JFK, winnen we weer eens in de kuip.

Ach, het gaat over NAC!
Ik was even in de war met NEC. Nee, NAC is zo'n geoliede machine, zeg maar het Barcelona van Brabant.

Sorry, ik was te snel met lezen. Ik zal er voor zorgen dat ik in de toekomst geen negatieve berichten meer over NAC ga posten. Mijn excuses hiervoor.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor niet negatief, ik vroeg het me gewoon af. Je mag alles over NAC zeggen hoor, als het kut is is het ook gewoon kut.

Alleen zullen Eindhoven en W2 geen probleem zijn in de PO. Vandaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb geloof ik ook de zegenreeks gemist van NAC. De kans is overigens redelijk groot dat jullie Excelsior treffen i.p.v. Willem II.
 

Batigoal

Well-known member
Nee hoor niet negatief, ik vroeg het me gewoon af. Je mag alles over NAC zeggen hoor, als het kut is is het ook gewoon kut.

Alleen zullen Eindhoven en W2 geen probleem zijn in de PO. Vandaar.

Zo'n beetje net als het kampioenschap dat NAC in maart behaald zou hebben dus.
 

zwammy

Well-known member
Teveel wedstrijden verneukt en een Sparta dat gewoon veel constanter was. Qua selectie en spelbeeld heb je gewoon de beste selectie. qua mentaal is het net een D elftal. Maar goed, kunt er beter wat vertrouwen in hebben dan zeggen dat we volgend jaar weer naar Belsen moeten. En anders worden we gewoon volgend jaar kampioen 💪
 

hipp00

New member
Ik heb geloof ik ook de zegenreeks gemist van NAC. De kans is overigens redelijk groot dat jullie Excelsior treffen i.p.v. Willem II.

Laatste nederlaag was in februari...
Eerst Eindhoven maar eens verslaan. Is met deze mentaal zwakke selectie ook geen zekerheidje. We hebben niet voor niets twee periodetitels weggegeven. Een rode kaart of penalty tegen en we liggen eruit.

Mochten we van Eindhoven winnen, dan weet ik niet wie ik het liefste tref. Mocht Willem II 16de worden dan hebben ze het echt verprutst. Spelers en trainer zijn nu al bezig het zinkende schip te verlaten. Werkte bij ons vorig jaar ook niet en dus is Willem II te pakken. Aan de andere kant komt er door de derby wel extra druk op te staan en ik weet niet of deze selectie dat aan kan.
Grote kans dat we dan tegen Eindhoven al struikelen. Iedereen is dan al zo bezig met een mogelijke wedstrijd tegen Willem II, dat we Eindhoven niet eens voorbij komen.

Maar Excelsior vind ik meer een team en beter voetballen. Daarbij zal de druk bij NAC liggen, niet bij Excelsior en dat kunstgrasveld in Kralingen ligt ons niet. Ik heb daar nog nooit een soepele overwinning van NAC gezien. En de 6-0 nederlaag in de beker zal ik ook niet gauw vergeten. Excelsior is net als RKC een beetje een angstgegner van ons.

Kortom: lang verhaal om te zeggen dat ik eigenlijk niet weet tegen wie ik het liefste zou spelen...
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag de laatste speelronde. In het verleden leverde dat nog wel eens doelpuntrijke wedstrijden op, zeker als er niks meer op het spel staat. Ben benieuwd hoe dat vanavond is.

Dordrecht snakt in elk geval naar het einde. Vanavond proberen ze nog wel in stijl af te sluiten, gaf Van den Ham aan. Of de spelers er net zo over denken?

Sparta wil natuurlijk ook goed eindigen. De Rotterdammers willen de ongeslagen thuisstatus in de derby tegen Dordt behouden en bovendien is er nog de stille hoop dat Thomas Verhaar alsnog topscorer kan worden.

De Seun staat echter wel twee goals voor en maakt zelf op papier ook een prima kans op doelpunten vanavond, want VVV gaat op bezoek bij Achilles '29.
 

Forza AZ

Well-known member
Almere al op 2-0 tegen Jong PSV, die al in de 2e minuut rood kregen. Dus daar zouden nog wel eens aardig wat doelpunten kunnen vallen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Almere al op 2-0 tegen Jong PSV, die al in de 2e minuut rood kregen. Dus daar zouden nog wel eens aardig wat doelpunten kunnen vallen.

Twee keer rood inmiddels.

Vetklep De Wijs is te traag en moet dat bekopen met rood.

Almere kan nog weleens lekker wat goaltjes gaan maken. Leuk ploegje!
 

Joost

Well-known member
Twee keer rood inmiddels.

Vetklep De Wijs is te traag en moet dat bekopen met rood.

Almere kan nog weleens lekker wat goaltjes gaan maken. Leuk ploegje!

En te bedenken dat ze drie periode lang geen deuk in een pakje boter schoten.
 
Bovenaan