Jupiler League 4e Periode

JMD

Well-known member
7-0 geworden voor Almere tegen Jong PSV. Jong PSV eindigde met 9 man, nadat Rommens al na 2 minuten rood zag... Weet iemand waarvoor dat was?
De laatste 3 goals vielen in de laatste 5 minuten

Volendam sprong nog over Emmen heen en moet dus tegen MVV in de 1e ronde, Emmen moet tegen Almere
 

zwammy

Well-known member
Neerhalen doorgebroken speler, ik vond hem terecht. De 2e had met geel afgedaan kunnen worden, dat was gewoon lomp
 

Batigoal

Well-known member
Ik was gisteren met collega's op Het Kasteel aanwezig bij Sparta-FC Dordrecht. Te midden tussen FC Dordrecht-supporters die uiteraard de avond van hun leven hadden. Wel een heerlijk typische Jupiler League-pot met zwakzinnig voetbal, maar vooral veel spektakel. Mooi gebaar van het publiek om cultheld Johan Voskamp uitgebreid toe te zingen en te bedanken. Helaas heeft hij geen afscheid in stijl kunnen krijgen, al had hij zelf op het einde nog een grote kans om te scoren.

Volgend seizoen trouwens Almere City in de Eredivisie. Die pieken op het juiste moment.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie doen er naast Jong Ajax, Jong PSV, Achilles en Fortuna Sittard allemaal niet meer aan de promotie playoffs? RKC Waalwijk, FC Dordrecht en Telstar?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nog maar een seizoen (of twee?) geleden was Almere hier het zwarte schaap (pun intended) van het Nederlandse voetbal. En nu zijn ze zowaar bijna sympathiek
 

JMD

Well-known member
Nog maar een seizoen (of twee?) geleden was Almere hier het zwarte schaap (pun intended) van het Nederlandse voetbal. En nu zijn ze zowaar bijna sympathiek

Iets uit Almere/Flevoland kan nooit sympathiek zijn. Mag toch niet hopen dat zij promoveren.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Standaard als ik naar Sparta ga op Het Kasteel dan verliezen ze. Gisteren had ik het ook weer voor elkaar :oops:
 

Joost

Well-known member
Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je 75% van het seizoen dramatisch kunt spelen en vervolgens wel kan promoveren.
 

almere036

Member
Bijna? :(

Sinds de banden met Ajax zijn verbroken gaat het lekker. Zonde dat je zo'n kneusje als Stekelenburg de eerste seizoenshelft als trainer had..

In de laatste 16 wedstrijden 36 punten gepakt. Meer dan Sparta en VVV. Genot.
 

de waan

Well-known member
Van mij mag Almere ook wel promoveren. Een beetje vers bloed kan geen kwaad en bovendien is dat dan hopelijk het einde van die totaal nutteloos geworden periodetitels.
 
Bovenaan