Nee hoor.
Stadion wordt 2, bijna 3 keer, zo groot bij promotie.
Nee hoor.
Gaan ze dat redden om dat in zo'n korte tijd te realiseren?Stadion wordt 2, bijna 3 keer, zo groot bij promotie.
Dat zogenaamde stadion van Almere is toch niet meer dan een sportpark? Ik vraag me af of ze wel veel nieuw volk trekken bij promotie. Almere en omgeving is toch een Ajax-bolwerk.
Gaan ze dat redden om dat in zo'n korte tijd te realiseren?
Gaan ze dat redden om dat in zo'n korte tijd te realiseren?
Dat zogenaamde stadion van Almere is toch niet meer dan een sportpark? Ik vraag me af of ze wel veel nieuw volk trekken bij promotie. Almere en omgeving is toch een Ajax-bolwerk.
Van horen zeggen schijnt een avondje Almere best gezellig te zijn. Wie weet dat ik nog eens een keertje polshoogte kom nemen.
Speelt Gilberto da Silva wel eens bij Almere City?
Het speeldagenschema voor 2016-17 is al bekend, en daarin staan gewoon weer 3 rondes nacompetitie. Ik neem dus aan dat er nog steeds 8 clubs uit de Eerste Divisie aan de nacompetitie gaan meedoen. En de periodes zullen ook wel blijven bestaan, want die zijn er immers ook bij de amateurs waar ook degradatie mogelijk is.Nu degradatie wel gaat komen ga ik er toch wel van uit dat die periodes gaan verdwijnen.
Nee. Is een leuke speler, maar De Gier heeft aangegeven dat hij te lui is. Heeft hem paar keer geprobeerd te triggeren, maar die jongen denkt dat ie het al heeft gemaakt
Het zou al een hele verbetering zijn als ze het aantal periodes en nacompetiedelnemers uit de eerste divisie beperken tot drie.
Denkt hij helaas al in ieder geval sinds de eerste keer dat ik hem bij Feyenoord A2 zag spelen. Ik had gehoopt dat bij hem de knop zou omgaan.
Het blijft kunstmatige spanning, inclusief het risico dat de nummer twaalf promoveert. Nu er een degradatieregeling komt is de noodzaak voor al die periodetitels toch minder groot.Als dat gebeurd wordt de competitie nog minder aantrekkelijk denk ik, zowel voor sponsoren als voor toeschouwers.
De periodes zorgen voor oplevingen, iets wat veel clubs in de Juup nodig hebben.
Zo zonde. Die vent heeft zoveel talent.
In League 2 in Engeland zijn er 24 ploegen, promoveren de bovenste 3 en speelt 4 t/m 7 playoffs, verder degraderen de nummers 23 en 24. 15 ploegen hebben dus niks aan het eind van het jaar. Toch is daar spanning genoeg. En ja, als je 'mid-table obscurity' bent, dan verdien je ook niks.Als dat gebeurd wordt de competitie nog minder aantrekkelijk denk ik, zowel voor sponsoren als voor toeschouwers.
De periodes zorgen voor oplevingen, iets wat veel clubs in de Juup nodig hebben.