Jupiler League 4e Periode

Forza AZ

Well-known member
Met pokeren sprak ik iemand uit Leeuwarden. Kregen het ook over Cambuur en hij zei als we erin blijven is het mooi anders terug naar de eerste divisie en mooi op de vrijdag voetbal kijken en daarna lekker wat bier drinken. Die miste de vrijdagavond wel.
Voor thuiswedstrijden maakt vrijdag of zaterdag ook niet veel verschil natuurlijk. Maar qua aantal uitsupporters zal het volgens mij wel aardig wat verschil maken als er weer op zaterdag of zondag gevoetbald gaat worden. En qua totaal aantal toeschouwers zal het niet minder worden lijkt me. Er zullen misschien een paar mensen afhaken omdat ze Eredivisie willen zien, maar daarvoor zullen dan ook wel weer wat mensen terug komen die liever in het weekend voetbal gaan kijken dan op vrijdag.
 

Maasveld

Well-known member
Janssen, ik heb je dit seizoen geloof ik al een paar keer zien roepen dat de selectie van Fortuna top-5 materiaal is. In welke fantasiewereld leef je eens eigenlijk?
 

Voetbal-Coach

Administrator
Almere City wint toch weer een periode. Moet zeggen dat ik het knap vind, vorig seizoen ook al en het seizoen ervoor bijna.

Van de week was een deel van de selectie in de wijk Almere Poort, waar ze een soort workshop/training gaven aan kinderen samen met Arnold Splinter. Zijn toffe gasten, jonge jongens maar wel nette gasten en geduldig met die kinderen. Mijn meisjes waren de jongste (3 en 4) maar ze namen gewoon de tijd voor ze.
 

Janssen

Well-known member
Janssen, ik heb je dit seizoen geloof ik al een paar keer zien roepen dat de selectie van Fortuna top-5 materiaal is. In welke fantasiewereld leef je eens eigenlijk?

Hoho, met een fitte selectie. Sinds de winter is er geen spits meer en er is nog niet 1 keer in de destijds beoogde basiself gespeeld.

Dat er nu een stel prutsers staat klopt inderdaad.
 

Janssen

Well-known member
Roel Janssen is al jaren de enige zekerheid in het elftal. Verder spelen ze al het hele jaar zonder spits aangezien Tim Janssen eerst geblesseerd was en toen wegging. Helpt ook niet.
 

Forza AZ

Well-known member
En Go Ahead is nog niet zeker van plek 5. Verschil met Emmen is 4 punten (+beter doelsaldo voor Go Ahead), dus dat zou Emmen nog kunnen inhalen.
 

Unregistere

Well-known member
Roel Janssen is al jaren de enige zekerheid in het elftal. Verder spelen ze al het hele jaar zonder spits aangezien Tim Janssen eerst geblesseerd was en toen wegging. Helpt ook niet.

Wat is er met die Lekesiz gebeurd eigenlijk? Die begon nog zo goed aan het seizoen, in elk geval qua goals.
 

Janssen

Well-known member
Okee, zonde. Zit Fortuna dus allemaal niet mee.

Er ging in een korte periode teveel mis en dat trek je niet meer echt.

Maar we moeten ook weer niet zielig gaan doen. Uiteindelijk hebben ze het ook gewoon regelmatig af laten weten. Niet dat we anders gewend zijn hoor.
 

Maasveld

Well-known member
Wij misten 5 vaste basisspelers en 2 vaste vervangers en nog kinderlijk eenvoudig gewonnen. Fortuna was voorin fantasieloos en achterin vanaf de 1ste seconde alleen maar paniek. Vooral de backs waren echt schrikbarend slecht.

Bij VVV maakten Post en Promes gelukkig weer hun rentree. Zijn het afgelopen seizoen toch belangrijke pionnen geweest.
 

Janssen

Well-known member
Tegen een Fortuna dat al klaar was ja. In de playoffs zullen we wel zien waar VVV echt staat.
 

zwammy

Well-known member
Fortuna was echt de meest waardeloze club die ik in jaren in Breda ben tegengekomen. Sorry Janssen. Zelfs anti voetbal FCDB was nog beter om naar te kijken.
 
Bovenaan