Jupiler League 4e Periode

Forza AZ

Well-known member
Leuk potje in Den Bosch. 2-3 al halverwege voor NAC.
De Topper Eindhoven - VVV is 2-0 bij rust. Met Sparta op voorsprong, is het volgende week inderdaad feest in Rotterdam.
Volgende week is het overal feest in Nederland (Pasen). ;) Maar geen kampioenschap bij Sparta, want er is geen competitie volgende week.

Op 1 april kan er wel feest zijn. Dan moet Sparta thuis winnen van NAC en tegelijk moeten VVV (thuis tegen Den Bosch) en Eindhoven (bij RKC) punten laten liggen.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta puntje uitgelopen. :duim:

Wat een rare wedstrijd gisteravond. Eigenlijk weinig aan de hand, maar toch niet weten te winnen. Alles ging goed tot aan het zestienmetergebied en dan was er niemand meer die een helder idee had wat te doen of rustig bleef. Plus Kaya die werkelijk een wereldpartij keepte. Kan toch niet dat hij niet in de Eredivisie keept? Gefeliciteerd Janssen en fortuna1987, dubbel cadeautje van Sparta gisteravond.
 

Janssen

Well-known member
BatigoalPlus Kaya die werkelijk een wereldpartij keepte. Kan toch niet dat hij niet in de Eredivisie keept? [/QUOTE zei:
Van de 10 westrijden speelt hij er 8 geweldig en 2 volkomen kut. Dat kan niet in de Ere.

Op hoge ballen ook niet altijd even zeker. Op de lijn hoort hij bij de beste 10 van Nederland.
 

Unregistere

Well-known member
Gaat moeizaam bij Sparta, maar die twee overwinningen die ze nog nodig hebben.... Die zullen ze toch wel pakken uit de serie van zes duels die nog volgt?
 

Janssen

Well-known member
Vierde periode wordt hem niet meer dus dan moeten we ons maar via de reguliere stand plaatsen voor de playoffs. Promotie lijkt me vervolgens wel binnen, makkie.
 

almere036

Member
Mooi om te zien dat het hier nog vrij actief is.

Wordt nog een spannend einde voor play-offs. Eerlijk gezegd had ik ons 6 wedstrijden geleden als afgeschreven ervoor, maar nu doen we toch weer volop mee.
 

De Groene Scout

Well-known member
Met 15 uit 5 in de 4e periode doe je zeker mee. Volgende week thuis winnen van Go Ahead en de play-offs zijn zo goed als binnen.
Niet dat ik er om zal juichen, maar voor de Almere fans natuurlijk wel een mooi extraatje.
 

almere036

Member
Naja, we moeten nog wel rekening houden met NAC. Die staan op 6 punten van ons met 1 wedstrijd minder.
Als die uit bij Sparta weten te winnen hebben ze daarna nog een vrij makkelijk programma.

Zou wel bizar zijn als wij na de slechtste eerste seizoenshelft in 10 jaar alsnog play-offs halen.
 

zwammy

Well-known member
Ach mooi toch, Jack is gewoon goed bezig in Almere. Leuk om zo'n play offs te halen, wij halen hem toch wel.
 

almere036

Member
Haha ja mij hoor je ook niet klagen. Wel een genot die Jack idd. Laatst nog met hem gesproken, mooie vent.

Open over alles, dat spelers niet meer bij de selectie zitten omdat ze gewoon te lui zijn. Liet beelden zien hoe hij zijn wedstrijd bespreking doet en wat de zwakke plekken van Achilles zijn etc
De inzet van de spelers is sinds hij er is ook 2x beter. Er is nu (eindelijk) een over mijn lijk-mentaliteit. Moet er eigenlijk altijd zijn natuurlijk, maar dat doet ie toch goed
 
Bovenaan