Jupiler League 4e Periode

almere036

Member
Hopen dat we kunnen stunten vanavond. Bij winst vanavond en verlies van NAC ben je h??l dichtbij.

Het wordt aardig druk vanavond.
 

Janssen

Well-known member
Go Ahead stelt toch niet zo heel veel meer voor? Die hoor je thuis gewoon te winnen momenteel.
 

almere036

Member
Nja, ze halen niet veel punten binnen, maar ze maken het je ook niet makkelijk. Ze hebben de afgelopen 6 wedstrijden 4x de 0 gehouden.

Volgens mij zijn ze in de counter heel kwetsbaar, daar zijn wij wel aardig goed in momenteel. Hopen dat we op die momenten toe kunnen slaan.
 

fortuna1987

Well-known member
Vanavond voor het eerst dit seizoen weer eens richting FSC. Een overwinning is toch wel noodzakelijk om nog te willen kijken naar de nacompetitie.
 

de waan

Well-known member
Nja, ze halen niet veel punten binnen, maar ze maken het je ook niet makkelijk. Ze hebben de afgelopen 6 wedstrijden 4x de 0 gehouden.

Volgens mij zijn ze in de counter heel kwetsbaar, daar zijn wij wel aardig goed in momenteel. Hopen dat we op die momenten toe kunnen slaan.

Hup Kip!
 

Pascallovic

Well-known member
Mooi getelefoneerd die strafschop van Ars.

Hij heeft hem er al in liggen.:duim:

FC Volendam denkt op 0-1 te komen, maar een of andere lamstraal moet hem nog een tikkie geven terwijl hij buitenspel staat. Zonder dat tikkie was ie er ook in gegaan.
 
Laatst bewerkt:

fortuna1987

Well-known member
Nou dit valt nog niet mee in Sittard. Wel 1-0 voor en een goal volgens mij onterecht afgekeurd. Verder weer een aantal prima reddingen van Kaya. Op naar de 4e periode.
 
Bovenaan