fr-keff
Active member
Zou wel weer een typisch en legendarisch Sparta-verhaal zijn als ze het nu nog laten liggen.
Hopen van niet... VVV... mg:
Zou wel weer een typisch en legendarisch Sparta-verhaal zijn als ze het nu nog laten liggen.
Hopen van niet... VVV... mg:
Hoezo ouderwets? Dat was afgelopen 2 seizoenen ook het geval.Als VVV de huidige aanval bij elkaar weet te houden wil ik ze wel zien in de Eredivisie. Laten we weer eens ouderwets drie promovendi krijgen in de Eredivisie. Samen met FC Eindhoven (sorry zwammy) dan.
Als VVV de huidige aanval bij elkaar weet te houden wil ik ze wel zien in de Eredivisie. Laten we weer eens ouderwets drie promovendi krijgen in de Eredivisie. Samen met FC Eindhoven (sorry zwammy) dan.
Eindhoven lijkt me ook wel eens leuk. Hebben we meteen een aanzet tot een BeNeLiga.
Wanneer hadden wij het stadion zo goed als uitverkocht?Op Oss na hebben alle clubs die gisteravond thuisspeelden de afgelopen twee jaar minstens 1 keer hun stadion zo goed alsnuitverkocht.
Spelen bijna alleen maar Belgen toch?
Jep, na het vertrek van Seuntjes is dat echt de smaakmaker geworden daar. Ik weet niet hoe oud die Kip van Almere is maar die lijkt ook steeds makkelijker te voetballen.
Nog niet zo lang geleden speelde Tissoudali met Sparta Nijkerk bij de amateurs. Ook hij heeft dus vrij snel de stap kunnen zetten, lijkt tegenwoordig echt steeds makkelijker te worden.
Overigens zou menig eredivisieclub er ook goed aan doen om Jinty Caenepeel op te halen bij Eindhoven.
Nog niet zo lang geleden speelde Tissoudali met Sparta Nijkerk bij de amateurs. Ook hij heeft dus vrij snel de stap kunnen zetten, lijkt tegenwoordig echt steeds makkelijker te worden.
Overigens zou menig eredivisieclub er ook goed aan doen om Jinty Caenepeel op te halen bij Eindhoven.
Is hij niet trouwens net als die middenvelder gehuurd van AA Gent?
Klopt, hij is niet gehuurd.
Ik weet niet of die stap heel makkelijk te maken is.
Wij hebben recent met van Son en Lagouireh twee spelers gehad die bij Eindhoven uitblonken maar er bij ons toch echt niets van bakten.