Jupiler League 4e Periode

Joost

Well-known member
Het spontane is er in de Ere en Eerste Divisie inderdaad wel vanaf.

Maar ik denk vooral dat de doorzetters op maandagavond wel naar het stadion komen maar de liefhebbers zo'n koude avond toch liever overslaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel weer een typisch en legendarisch Sparta-verhaal zijn als ze het nu nog laten liggen.

De concurrentie laat vermoedelijk nog genoeg punten liggen dat Sparta het met een zege in de resterende zeven duels ook wel redt. Zou toch wat zijn als zelfs dat teveel is gevraagd.
 

Forza AZ

Well-known member
Als VVV de huidige aanval bij elkaar weet te houden wil ik ze wel zien in de Eredivisie. Laten we weer eens ouderwets drie promovendi krijgen in de Eredivisie. Samen met FC Eindhoven (sorry zwammy) dan.
Hoezo ouderwets? Dat was afgelopen 2 seizoenen ook het geval.
 

zwammy

Well-known member
Als VVV de huidige aanval bij elkaar weet te houden wil ik ze wel zien in de Eredivisie. Laten we weer eens ouderwets drie promovendi krijgen in de Eredivisie. Samen met FC Eindhoven (sorry zwammy) dan.

Och nog zo'n jaartje boeit me ook niet veel. Komen vanzelf wel weer een keer terug.
 

Janssen

Well-known member
Op basis van wat ze gisteren lieten zien hoop ik voor ze dat ze niet promoveren. Wat een fiasco zou dat worden.
 

Unregistere

Well-known member
Jep, na het vertrek van Seuntjes is dat echt de smaakmaker geworden daar. Ik weet niet hoe oud die Kip van Almere is maar die lijkt ook steeds makkelijker te voetballen.

Nog niet zo lang geleden speelde Tissoudali met Sparta Nijkerk bij de amateurs. Ook hij heeft dus vrij snel de stap kunnen zetten, lijkt tegenwoordig echt steeds makkelijker te worden.

Overigens zou menig eredivisieclub er ook goed aan doen om Jinty Caenepeel op te halen bij Eindhoven.
 

Joost

Well-known member
Nog niet zo lang geleden speelde Tissoudali met Sparta Nijkerk bij de amateurs. Ook hij heeft dus vrij snel de stap kunnen zetten, lijkt tegenwoordig echt steeds makkelijker te worden.

Overigens zou menig eredivisieclub er ook goed aan doen om Jinty Caenepeel op te halen bij Eindhoven.

Ik weet niet of die stap heel makkelijk te maken is.

Wij hebben recent met van Son en Lagouireh twee spelers gehad die bij Eindhoven uitblonken maar er bij ons toch echt niets van bakten.
 

Batigoal

Well-known member
Nog niet zo lang geleden speelde Tissoudali met Sparta Nijkerk bij de amateurs. Ook hij heeft dus vrij snel de stap kunnen zetten, lijkt tegenwoordig echt steeds makkelijker te worden.

Overigens zou menig eredivisieclub er ook goed aan doen om Jinty Caenepeel op te halen bij Eindhoven.

Ik heb bij Caenepeel het idee dat als hij er een avond geen zin in heeft, je gelijk niets meer aan hem hebt.

Is hij niet trouwens net als die middenvelder gehuurd van AA Gent?
 

Unregistere

Well-known member
Ik weet niet of die stap heel makkelijk te maken is.

Wij hebben recent met van Son en Lagouireh twee spelers gehad die bij Eindhoven uitblonken maar er bij ons toch echt niets van bakten.

Ik bedoelde de stap van de amateurs naar de JL, zoals Tissoudali.

Van JL naar eredivisie is inderdaad altijd afwachten.
 
Bovenaan