Omdat er een paar Feyenoorders op de bank zaten?Was maar een oefenpotje, maar ik begreep dat Van der Looi weer eigenwijs was.
Omdat er een paar Feyenoorders op de bank zaten?Was maar een oefenpotje, maar ik begreep dat Van der Looi weer eigenwijs was.
Omdat er een paar Feyenoorders op de bank zaten?
Ik vond zelf vooral Summerville op de bank en die van NEC in de basis opvallend. Verbruggen die eerder bij het Nederlands elftal zat en een prima seizoen heeft gedraaid bij Anderlecht niet in de basis opstellen. Hartman die in beeld was bij het Nederlands elftal, Europees en in de eredivisie het aardig heeft gedaan had ik ook wel boven Maatsen actief in de Championship verwacht. Zirkzee ben ik ook kwijt waar die speelt en Dallinga leek mij logischer. Q. Timber heeft het laatste half jaar nauwelijks gespeeld, dus dat die niet speelt is niet heel gek.
Verder kan die Van Ewijk er natuurlijk geen reet van en geen idee welke rechtsback nog meer bij de selectie zit, maar ik zou die altijd hebben opgesteld in de basis of zonder rechtsback opstellen.
Dat is verrassend. Maar we hebben vaker gezien dat in een groep met 3 sterke landen, het op papier zwakkere broertje verrassende resultaten kan boeken. Maakt de groep extra interessant.En ondertussen staat Georgie bij rust 2-0 voor tegen Portugal.
Beetje zonde van de sfeer in het stadion, maar qua wedstrijd heel boeiend.Eigenlijk is het een hele leuke 0-0 tot nu toe. Beide krijgen enorme kansen.