Jonge Oranjes

Max

Administrator
Forumleiding
Omdat er een paar Feyenoorders op de bank zaten?

Ik vond zelf vooral Summerville op de bank en die van NEC in de basis opvallend. Verbruggen die eerder bij het Nederlands elftal zat en een prima seizoen heeft gedraaid bij Anderlecht niet in de basis opstellen. Hartman die in beeld was bij het Nederlands elftal, Europees en in de eredivisie het aardig heeft gedaan had ik ook wel boven Maatsen actief in de Championship verwacht. Zirkzee ben ik ook kwijt waar die speelt en Dallinga leek mij logischer. Q. Timber heeft het laatste half jaar nauwelijks gespeeld, dus dat die niet speelt is niet heel gek.

Verder kan die Van Ewijk er natuurlijk geen reet van en geen idee welke rechtsback nog meer bij de selectie zit, maar ik zou die altijd hebben opgesteld in de basis of zonder rechtsback opstellen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond zelf vooral Summerville op de bank en die van NEC in de basis opvallend. Verbruggen die eerder bij het Nederlands elftal zat en een prima seizoen heeft gedraaid bij Anderlecht niet in de basis opstellen. Hartman die in beeld was bij het Nederlands elftal, Europees en in de eredivisie het aardig heeft gedaan had ik ook wel boven Maatsen actief in de Championship verwacht. Zirkzee ben ik ook kwijt waar die speelt en Dallinga leek mij logischer. Q. Timber heeft het laatste half jaar nauwelijks gespeeld, dus dat die niet speelt is niet heel gek.

Verder kan die Van Ewijk er natuurlijk geen reet van en geen idee welke rechtsback nog meer bij de selectie zit, maar ik zou die altijd hebben opgesteld in de basis of zonder rechtsback opstellen.

Als dat over een week nog zo is, ben ik het met je eens. We weten niet hoe fit iedereen is, wanneer laatste duel was, of ze nu al 90 min kunnen spelen weer etc etc.

Op die laatste alinea na. Van Ewijk is al beter dan Dumfries en zou basis NL elftal moeten staan natuurlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Vanavond begint het EK-onder-21 als eerste doelman, dus die kan zich mooi in de kijker speler alvorens hij een transfer naar de Premier League maakt.

Straks begint Nederland met een wedstrijd tegen Jong België. Dat heeft een sterk team op de been gebracht, met onder meer Openda, Debast en De Ketelaere die al regelmatig bij de Rode Duivels zitten. Jong Oranje zit sowieso in de op het oog sterkste groep, want ook Portugal wordt gezien als één van de kanshebbers voor de titel. Sterspeler Fabio Vieira van Arsenal viel helaas op het laatste moment af met een blessure, maar alsnog beschikken de Portugezen altijd over genoeg talent. Pedro Neto (Wolverhampton), Vitinha (Marseille), André Almeida (Valencia) en het Eredivisie-duo Fabio Silva (PSV) en Francisco Conceicao (Ajax) zijn de bekendste namen daar. Tot slot is er nog gastland Georgië, wat zich uiteraard wil laten zien. Napoli-ster Kvaratskhelia had leeftijdstechnisch er gewoon bij kunnen zitten, maar voelde er weinig voor om na een lang seizoen nog aan dit toernooi mee te doen. Valencia-doelman Mamardashvili is er wel bij.
 

Abubakari

Well-known member
Vertessen doet ook mee bij België, over (ex) eredivisie bekenden gesproken.
Alle groepswedstrijden van jong Oranje zijn om 18.00, is en blijft een kuttijd.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is een beetje jammer inderdaad, maar ik ben wel van plan dit toernooi te volgen.

Opstelling Jong Oranje: Verbruggen; Rensch, Van Hecke, Van de Ven, Hartman; Timber, Taylor Gravenberch; Ekkelenkamp, Brobbey, Summerville

Opstelling Jong België: Vandevoordt; Patris, De Winter, Debast, De Cuyper; Keita, Matazo, Raskin; Vertessen, Openda, De Ketelaere
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerlijk is eerlijk: Jong Oranje begint echt uitstekend. Wat een kansen al en de meesten uit knappe aanvallen ook.
 

erka

Well-known member
Brobbey loopt ook rond alsof ie op de camping staat he. Bakt er helemaal niks van en na elk balverlies een treurmoment van 3 minuten.
 
Bovenaan