Banzuzi was de afgelopen dagen ziek.Tsja, Banzuzi lekker op de bank laten zitten dan vind je zilver ook gewoon genoeg
Wat is een Banzuzi?
Kan niet omgaan met de roem, is ie ook niet gewend 😬Banzuzi was de afgelopen dagen ziek.
Raar he? Dat gevoel heb ik ook bij hem altijd als ik hem zie (zelfde als Botman). En toch heeft hij een prima carrière. Dat soort gasten passen dus gewoon niet in het Nederlandse voetbal.Die Bakker kan er helemaal niets van zeg. Wat een houten klaas.
Is dat die gast die bij PSG speelt of speelde of is dit alweer een verse Bakker?Die Bakker kan er helemaal niets van zeg. Wat een houten klaas.
Is dat die gast die bij PSG speelt of speelde of is dit alweer een verse Bakker?
Ja ik snap het ook niet. Botman zie ik dan op zich nog wel, maar die Bakker is volgens mij echt alleen heel groot en heel snel.Raar he? Dat gevoel heb ik ook bij hem altijd als ik hem zie (zelfde als Botman). En toch heeft hij een prima carrière. Dat soort gasten passen dus gewoon niet in het Nederlandse voetbal.
Knap hoor! Ze weten halverwege Jong Gibraltar op 0-0 te houden!
De fik erin dus.Uiteindelijk is het 6-0 geworden. Boadu keerde na lange afwezigheid terug bij de ploeg. Hij speelde 90 minuten, miste een penalty en veel kansen en scoorde uiteindelijk zelfs helemaal niet.
Wel eerst aan de schandpaal met een mand rotte eieren om naar hem te gooien!De fik erin dus.
Jong Oranje is zeker van een ticket
voor het EK van 2023 in Roemenië.Door
het 1-1 gelijkspel van Zwitserland bij
Moldavië kan de ploeg van bondscoach
Van de Looi het startbewijs,met nog één
duel voor de boeg,niet meer ontgaan.
Zwitserland had zijn laatste groepsduel
moeten winnen om Jong Oranje nog van de
eerste plaats af te houden,maar kwam
niet verder dan 1-1.De Zwitsers hebben
nu net zo veel punten als Nederland,dat
op basis van het onderlinge resultaat