Jonge Oranjes

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, goeie goal zeg! Uitstekend overstapje van Zirkzee en Timber doet alles goed.
 

Batigoal

Well-known member
Die Bakker kan er helemaal niets van zeg. Wat een houten klaas.
Raar he? Dat gevoel heb ik ook bij hem altijd als ik hem zie (zelfde als Botman). En toch heeft hij een prima carrière. Dat soort gasten passen dus gewoon niet in het Nederlandse voetbal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Raar he? Dat gevoel heb ik ook bij hem altijd als ik hem zie (zelfde als Botman). En toch heeft hij een prima carrière. Dat soort gasten passen dus gewoon niet in het Nederlandse voetbal.
Ja ik snap het ook niet. Botman zie ik dan op zich nog wel, maar die Bakker is volgens mij echt alleen heel groot en heel snel.

Overigens speelt Nederland, op een paar slordigheidjes na, echt een prima wedstrijd. Zeker aanvallend is er weinig op aan te merken.
 

Batigoal

Well-known member
Was een aardig potje inderdaad, maar goed we hebben het wel over Jong Moldavië. Komende dinsdag gaan het er écht om spannen; dan moeten we tegen Jong Gibraltar!
 

Batigoal

Well-known member
Uiteindelijk is het 6-0 geworden. Boadu keerde na lange afwezigheid terug bij de ploeg. Hij speelde 90 minuten, miste een penalty en veel kansen en scoorde uiteindelijk zelfs helemaal niet.
 

gevegt

Well-known member
Prima gedaan door vd Looi,

Jong Oranje is zeker van een ticket
voor het EK van 2023 in Roemenië.Door
het 1-1 gelijkspel van Zwitserland bij
Moldavië kan de ploeg van bondscoach
Van de Looi het startbewijs,met nog één
duel voor de boeg,niet meer ontgaan.

Zwitserland had zijn laatste groepsduel
moeten winnen om Jong Oranje nog van de
eerste plaats af te houden,maar kwam
niet verder dan 1-1.De Zwitsers hebben
nu net zo veel punten als Nederland,dat
op basis van het onderlinge resultaat
(2-0 thuis,2-2 uit) naar het EK mag.

Jong Oranje sluit de kwalificatiereeks
zaterdag af met een uitwedstrijd tegen
Wales.
 
Bovenaan