Noa Lang maakt Nederland nu al heet!
Ben je mooi klaar mee dus.Laten we dit duel maar eens verliezen, de vorige 2 seizoenen wonnen we en werden we geen kampioen. Las van de week in de VI dat sinds de eeuwwisseling maar 4x de winnaar van de JCS aan het einde van dat seizoen met de schaal omhoog stond...
Is een achterkleinkind van Clyde BestWaar komt die Minteh eigenlijk vandaan? Die kan echt alleen maar hard rennen. Zit op de verkeerde sport.
Ach we gaan ons allemaal nog genoeg aan hem ergeren, maar ik vind het wel geinig dat uitgerekend degene die de hele wedstrijd wordt uitgefloten door bijna de hele Kuip de winnende maakt.Ik vind hem de overtreffende trap van een enorme lul en hoop eerlijk gezegd dat hij totaal mislukt.
Tevens de laatste 👍De eerste prijs is binnen!
Lul!Tevens de laatste 👍
Maar gefeliciteerd!
Plop! 👍Lul!
Plop!
Net als Feyenoord een kutduim.Plop! 👍
Het is de 6e keer dat PSV en Feyenoord elkaar tegenkomen in de Supercup/JCS. Alleen bij de 1e ontmoeting wist Feyenoord te scoren (Damaschin). OPvallende statistiek. (Ik weet dat duel nog, keek het live bij mijn opa en oma, was de eerste keer dat de Supercup werd gespeeld, Romario raakte geblesseerd en de NOS bleef meer bij hem in de kleedkamers dan het spel... Idiote schakeling (denk aan de Tour met de zege van Poels) is van alle tijden...)
Damaschin kreeg overigens pas de middag voor het duel zijn werkvergunning, was net binnen bij Feyenoord
erka is het met je eens. Op zeker.Deed de BBC vast toen ook al veel beter, die Super Cup uitzenden.