Johan Cruijff Schaal XXVII: Feyenoord - PSV

Wie wint de 27e editie van de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal?


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Afgelopen. 0-1. Nu maar hopen dat PSV de 5e ploeg in de 21e eeuw wordt die de JCS en de titel in 1 seizoen pakt

Op naar dinsdag.
 

Abubakari

Well-known member
Laten we dit duel maar eens verliezen, de vorige 2 seizoenen wonnen we en werden we geen kampioen. Las van de week in de VI dat sinds de eeuwwisseling maar 4x de winnaar van de JCS aan het einde van dat seizoen met de schaal omhoog stond...
Ben je mooi klaar mee dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bernardo

Well-known member
Waar komt die Minteh eigenlijk vandaan? Die kan echt alleen maar hard rennen. Zit op de verkeerde sport.
 

stc

Well-known member
Nette overwinning voor de mannen uit Eindhoven

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind hem de overtreffende trap van een enorme lul en hoop eerlijk gezegd dat hij totaal mislukt.
Ach we gaan ons allemaal nog genoeg aan hem ergeren, maar ik vind het wel geinig dat uitgerekend degene die de hele wedstrijd wordt uitgefloten door bijna de hele Kuip de winnende maakt.
 

gevegt

Well-known member
Slot is wel een verademing hoe hij over de wedstrijd praat.
Geeft de complimenten aan de tegenstander en beschermd zijn eigen team.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is de 6e keer dat PSV en Feyenoord elkaar tegenkomen in de Supercup/JCS. Alleen bij de 1e ontmoeting wist Feyenoord te scoren (Damaschin). OPvallende statistiek. (Ik weet dat duel nog, keek het live bij mijn opa en oma, was de eerste keer dat de Supercup werd gespeeld, Romario raakte geblesseerd en de NOS bleef meer bij hem in de kleedkamers dan het spel... Idiote schakeling (denk aan de Tour met de zege van Poels) is van alle tijden...)
Damaschin kreeg overigens pas de middag voor het duel zijn werkvergunning, was net binnen bij Feyenoord

Deed de BBC vast toen ook al veel beter, die Super Cup uitzenden.
 

Mario

Well-known member
Kijk, dat is prettig wakker worden vandaag 🙂 Ook nog eens Lang die de wedstrijd beslist.

Mooie opsteker voor PSV richting de voorronde wedstrijden van de CL komende week.
 
Bovenaan