Johan Cruijff Schaal XXVII: Feyenoord - PSV

Wie wint de 27e editie van de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal?


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blijven de netten het hele seizoen hangen in de Kuip?
Yep. Ik heb er weinig last van eigenlijk.

Boeiende pot voetbal. Eerste 20 minuten duidelijk voor Feyenoord. Aantal kansrijke situaties die net onschadelijk werden gemaakt, mede doordat Gimenez nog niet scherp is. Die zal wel vrij snel gewisseld worden, want lijkt nog niet helemaal fit. PSV was daarna veel meer aan de bal. En ik vind het met name goed hoe zij soms mensen vrij krijgen aan de zijkanten. Zonder dat het echt heel gevaarlijk werd verder, op wat schoten van Lang na.

Benieuwd naar de tweede helft! Ik denk dat Minteh er bij ons in gaat komen voor Gimenez. Ligt wel ruimte achter de laatste lijn van PSV voor iemand die zo snel is als hij.
 

JMD

Well-known member
Yep. Ik heb er weinig last van eigenlijk.
De eerste minuut ergerde ik me eraan, maar merk inmiddels dat ik het ook niet meer zie.

Kan me herinneren dat ik vroeger (toen PSV nog hekken had) wel eens direct achter het hek zat in het stadion en ik me tijdens het inspelen er wezenloos aan ergerde, maar tijdens het duel eigenlijk nergens last meer van had.
 

JMD

Well-known member
Wellenreuther is nog niet op de hoogte van de nieuwe regels...

Terecht geel voor Bakayoko, ook terecht voor Wellenreuther
 

JMD

Well-known member
Bakayoko moet de komende weken maar weer bij Jong PSV gaan spelen. De linksbacks van de KKD zijn toch van minder niveau, in de eredivisie trapt niemand meer in zijn continue schijntrappen en weer iedereen wat hij gaat doen.

0-1 afgekeurd. Buitenspel
 

JMD

Well-known member
Babadi maakte het overigens schitterend af, was het enige wat hij daar kon doen.
 

JMD

Well-known member
Bijlow maakte een foutje voor rust, maar inmiddels flink veel goede reddingen de rest van het duel
 
Bovenaan