Tsja, het blijft Lang.Even lekker de Kuip provoceren, kun je van alles willen met strengere regels maar als spelers zo debiel doen dan helpt dat ook niet.
Noa Lang verdient een miljoenensalaris om daar boven te staan. Hij heeft een voorbeeldfunctie. De tokkies op de tribune niet.Maar aan de andere kant: hij werd de hele wedstrijd uitgefloten. Dat is geen provoceren?
Volgens mij stond hij naar het uit vak te juichen.Even lekker de Kuip provoceren, kun je van alles willen met strengere regels maar als spelers zo debiel doen dan helpt dat ook niet.
Aan de lange zijde?Volgens mij stond hij naar het uit vak te juichen.
En als juichen alleen nog maar mag richting het uitvak, waar zijn we dan mee bezig?Volgens mij stond hij naar het uit vak te juichen.
Daar zitten de sponsors en familie.Aan de lange zijde?
Als je blij bent als je een goal hebt gemaakt telt geld niet. Dan ben je gewoon een voetballer die blij is, of je nou scoort voor PSV of voor FC Bal op 't Dak.Noa Lang verdient een miljoenensalaris om daar boven te staan.
Dat kan zo zijn. Maar dan nog kun je daar niet eenzijdig op handelenNoa Lang verdient een miljoenensalaris om daar boven te staan. Hij heeft een voorbeeldfunctie. De tokkies op de tribune niet.