Die zat inderdaad behoorlijk mis.Gorter ook in niemandsland overigens.
Ik weet niet hoe ver ik terug moet. Heb wat berichten van vandaag te lezen maar daar straalt nu niet bepaald heel veel vertouwen uit.Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de socials van PSV. Die denken serieus dat ze nu een sterkere selectie hebben dan Ajax.
Social media moet je nooit serieus nemen.Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de socials van PSV. Die denken serieus dat ze nu een sterkere selectie hebben dan Ajax.
Voor vandaag is al een tijdje de tendens dat het op halve kracht moet, in verband met het tweeluik tegen Monaco. Maar als je echt geïnteresseerd bent, kun je bijvoorbeeld het PSV forum checken.Ik weet niet hoe ver ik terug moet. Heb wat berichten van vandaag te lezen maar daar straalt nu niet bepaald heel veel vertouwen uit.
Lengte achterin is echt een probleem bij jullie. Slim gedaan van PSV ook, met die loopacties van Til.Boeiend potje tot nu toe met een onnodige achterstand. Verdediging en doelman zoals verwacht de zwakke plekken in het team. Hopelijk komt Bassey er in. Eens kijken hoe hij het doet.
Welnee. Bakayoko duikt lekker.Wijndal (die sowieso zwak speelt) ontsnapt. Bakayoko was zo goed als doorgebroken.
Ja die heeft goed naar Antony gekeken idd..Welnee. Bakayoko duikt lekker.