Johan Cruijff Schaal 2022: Ajax-PSV

JMD

Well-known member
Onterechte ruststand. Tot de 1-1 was Ajax veel beter, daarna meer gelijk op ook qua kansen. Lekkere blunder ook bij die 1-2...
 

Maasveld

Well-known member
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de socials van PSV. Die denken serieus dat ze nu een sterkere selectie hebben dan Ajax.
Ik weet niet hoe ver ik terug moet. Heb wat berichten van vandaag te lezen maar daar straalt nu niet bepaald heel veel vertouwen uit.
 

Jef400

Well-known member
Objectief is dit toch gewoon het als wapen gebruiken gebruiken van de elleboog? Nu zit er een VAR met blindengeleidestok in Zeist maar toch..
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet hoe ver ik terug moet. Heb wat berichten van vandaag te lezen maar daar straalt nu niet bepaald heel veel vertouwen uit.
Voor vandaag is al een tijdje de tendens dat het op halve kracht moet, in verband met het tweeluik tegen Monaco. Maar als je echt geïnteresseerd bent, kun je bijvoorbeeld het PSV forum checken.

Overigens is het niet iets typisch voor PSV. Bij Feyenoord valt het woord 'Coolsingel' ook weer, nu we een half dozijn twijfelgevalletjes hebben binnengehaald, waarvan niemand weet of ze wel het niveau hebben.
 

JMD

Well-known member
Het zou toch als supporter van Ajax, psv of Feyenoord zo moeten zijn dat je wilt dat je club voor de titel gaat?
 

Batigoal

Well-known member
Boeiend potje tot nu toe met een onnodige achterstand. Verdediging en doelman zoals verwacht de zwakke plekken in het team. Hopelijk komt Bassey er in. Eens kijken hoe hij het doet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Boeiend potje tot nu toe met een onnodige achterstand. Verdediging en doelman zoals verwacht de zwakke plekken in het team. Hopelijk komt Bassey er in. Eens kijken hoe hij het doet.
Lengte achterin is echt een probleem bij jullie. Slim gedaan van PSV ook, met die loopacties van Til.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wijndal (die sowieso zwak speelt) ontsnapt. Bakayoko was zo goed als doorgebroken.
 
Bovenaan