Johan Cruijff Schaal 2022: Ajax-PSV

Mario

Well-known member
PSV zal wel weer slecht spelen en verliezen. Van Monaco gaan we ook verliezen, 2 keer...
 

gevegt

Well-known member
PSV zal wel weer slecht spelen en verliezen. Van Monaco gaan we ook verliezen, 2 keer...
beter vragen we degradatie aan naar de vierde divisie.
Met een beetje geluk en hulp van van een grensrechter die toevallig moet invallen en van kaas houdt, worden we dan kampioen.
 

stc

Well-known member
PSV zal wel weer slecht spelen en verliezen. Van Monaco gaan we ook verliezen, 2 keer...
beter vragen we degradatie aan naar de vierde divisie.
Met een beetje geluk en hulp van van een grensrechter die toevallig moet invallen en van kaas houdt, worden we dan kampioen.

Positief blijven en heb vertrouwen. Daar in Eindhoven wordt aan een degelijk team gewerkt. Komt er misschien morgen nog niet helemaal uit, maar ik heb vertrouwen in het resultaat.
 

gevegt

Well-known member
Sorry, maar ik geloof er niet in.
Als je al te laat een verplaatsing van de wedstrijd aanvraagt, ben je gewoon niet goed bezig.

Ik weet honderd procent zeker dat jij dat beter had gedaan.
 

Batigoal

Well-known member
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Alvarez, Berghuis, Klaassen; Antony, Tadic, Bergwijn

Opstelling PSV: Benitez; Hoever, Teze, Obispo, Max; Sangare, Til, Veerman; Bakayoko, De Jong, Gakpo
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik verwacht een realitycheck voor PSV vandaag, als Ajax er een beetje zin in heeft. Veel poeha over die versterkingen, maar ik moet het allemaal nog maar zien.

Oh ja, m'n vriend de wooeeeiii man is er ook weer. Gezellig!
 
Bovenaan