Johan Cruijff Schaal 2022: Ajax-PSV

Abubakari

Well-known member
Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.

Dat seizoen werd Ajax kampioen.

Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.
 

Mario

Well-known member
Daarom mocht Koeman de schaal uitreiken gisteren, hij maakte destijds de vierde treffer voor Groningen. Vooruitziende blik daar bij de KNVB 👍

Beter hadden ze Ron Jans uitgenodigd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.

Dat seizoen werd Ajax kampioen.

Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.
Tadic en Bergwijn wisselden veel van positie. Was niet echt iemand die vast in de spits stond. Pas toen Brobbey er in de tweede helft in kwam.
 

zwammy

Well-known member
Leuke samenvatting gezien, valt nog genoeg te verbeteren aan beide kanten. Hopelijk op tijd, 3 kampioenschappen van Feyenoord meemaken in m'n leven is echt teveel
 

stc

Well-known member
Dan had hij ook een prijs gepakt?
Juist niet. Higler liet zich een beetje meeslepen door de emoties op het veld. Moet 'ie niet doen.
Higler is ook geen goeie scheidsrechter, die moet je RKC-Go Ahead Eagles ofzo geven.
Dan had hij de prijs ontvangen voor meeste kaarten in een JC schaal.

Als het aan mij had gelegen had hij Alvarez met rood van het veld gestuurd. Daarnaast zou ik Blind, Bergwijn, Antony en Til ook geel gegeven hebben. Bij de 'opstootjes' zou ik ook meer geel gegeven hebben zoals Gakpo, Teze, Ramalho en Wijndal.
 

Miramar

Well-known member
Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.

Dat seizoen werd Ajax kampioen.

Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.
Tegen Fortuna Sittard 6-5 op de laatste speeldag 1983
 
Bovenaan