Tadic en Bergwijn wisselden veel van positie. Was niet echt iemand die vast in de spits stond. Pas toen Brobbey er in de tweede helft in kwam.Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.
Dat seizoen werd Ajax kampioen.
Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.
Dan moet je nog 30 worden.Leuke samenvatting gezien, valt nog genoeg te verbeteren aan beide kanten. Hopelijk op tijd, 3 kampioenschappen van Feyenoord meemaken in m'n leven is echt teveel
Zijn er 2 meer dan NAC. Alhoewel dat uit Breda was een divsie lager.Goed, 3 kampioenschappen zolang ik het voetbal volg zeikerd
Dan had hij ook een prijs gepakt?Van mij had Higler veel meer kaarten mogen trekken.
Juist niet. Higler liet zich een beetje meeslepen door de emoties op het veld. Moet 'ie niet doen.Van mij had Higler veel meer kaarten mogen trekken.
Dan had hij ook een prijs gepakt?
Juist niet. Higler liet zich een beetje meeslepen door de emoties op het veld. Moet 'ie niet doen.
Dan had hij de prijs ontvangen voor meeste kaarten in een JC schaal.Higler is ook geen goeie scheidsrechter, die moet je RKC-Go Ahead Eagles ofzo geven.
Klopt. Maar Higler hield het bij Benitez, terwijl die juist probeerde spelers tegen te houden...Bij de 'opstootjes' zou ik ook meer geel gegeven hebben zoals Gakpo, Teze, Ramalho en Wijndal.
Tegen Fortuna Sittard 6-5 op de laatste speeldag 1983Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.
Dat seizoen werd Ajax kampioen.
Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.
Dat is natuurlijk wel de manier om van de belachelijke opstootjes af te komen. Het loopt altijd pas uit de hand als anderen zich ermee gaan bemoeien.Gewoon iedereen geel, behalve Bassie dan... dat was rood.
Was dat Koeman tegen Koeman?Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.
Je hebt gelijk.Tegen Fortuna Sittard 6-5 op de laatste speeldag 1983
Nee, ze speelden toen allebei bij Groningen.Was dat Koeman tegen Koeman?