Zeven keer zeuren tegen Higler me dunkt...Deed Tadic eigenlijk mee vandaag?
Ik wel ja, ik zie liever wat meer creativiteit in plaats van tientallen miljoenen voor een Bergwijn of die blamahe die de transfer die Brobbey heet. Bassey schijnt een prima verdediger te zijn, ik ken hem niet, maar ook daar moet je toch wel wat anders voor kunnen vinden dan zo’n dure gast?Volgens mij vinden mensen het vooral gek wie Ajax heeft gekocht en dan vooral voor welke bedragen.
Tweede prijs al? Dat gaat hard. Wat heb ik gemist?PSV heeft nog veel te verbeteren in het elftal, want als ze zo blijven spelen loop je een keer tegen een zeperd aan. 3 doelpunten tegen is eigenlijk teveel. Gelukkig maakte Ramalho weer minuten. Gaat wel schelen als hij meespeelt. Aan de andere kant hebben ze wel weer 5x gescoord en de tweede prijs dit seizoen gepakt.
Hopelijk wordt Bassey een wedstrijd of 3 geschorst. Ajax maakte ook veel fouten en liepen weer lekker te klagen na elke beslissing. Gorter is niet Ajax waardig.
Lichtstadderby.. Kregen we ook een beker voor…Tweede prijs al? Dat gaat hard. Wat heb ik gemist?
Hou op zeg, je wil als PSV zijnde toch serieus genomen worden? Moet je dat soort prijzen niet mee gaan nemen.Lichtstadderby.. Kregen we ook een beker voor…
Daar zitten inderdaad een paar gevallen overbetaald bij. Maar qua namen niet zo raar toch?Volgens mij vinden mensen het vooral gek wie Ajax heeft gekocht en dan vooral voor welke bedragen.
Dat gevoel heb ik dus ook. Maar goed, desondanks heeft Ajax nog steeds verreweg de beste selectie.Ik wel ja, ik zie liever wat meer creativiteit in plaats van tientallen miljoenen voor een Bergwijn of die blamahe die de transfer die Brobbey heet. Bassey schijnt een prima verdediger te zijn, ik ken hem niet, maar ook daar moet je toch wel wat anders voor kunnen vinden dan zo’n dure gast?
Altijd hetzelfde bij Ajax, veel geld maakt lui en meestal levert het niet veel toppers op en kost het klauwen vol geld.
Hou op zeg, je wil als PSV zijnde toch serieus genomen worden? Moet je dat soort prijzen niet mee gaan nemen.
Groningen had vanne week zijn eerste prijs ook binnen las ik bij het dvhn, ze hadden met 9-0 van een tweedeklasser gewonnen.
😖
Ik ga maar effe wat anders doen, ik geloof dat ik chagrijnig ben.😟
Dat is ook zo. Ze hebben dit seizoen nog geen punt gepakt!En dan heb je van die gasten die roepen dat PSV degradeert 😳
Alleen de JCS, het kampioenschap en de knvb beker zijn prijzen en uiteraard een EC.Prijs is een prijs. Alleen zijn deze prijzen de minste van het seizoen. Die wedstrijd tegen Eindhoven is voor mij een gewone oefenwedstrijd. Hebben ze alleen een prijs aan verbonden.
En nog bedankt!Til is een homo!
Plop!En nog bedankt!
Plop!
Zoals gewoonlijk ben je aardig conservatief.Plop!
Wij hebben nu die Pool, die is 30 keer beter!