Johan Cruijff Schaal 2022: Ajax-PSV

stc

Well-known member
PSV heeft nog veel te verbeteren in het elftal, want als ze zo blijven spelen loop je een keer tegen een zeperd aan. 3 doelpunten tegen is eigenlijk teveel. Gelukkig maakte Ramalho weer minuten. Gaat wel schelen als hij meespeelt. Aan de andere kant hebben ze wel weer 5x gescoord en de tweede prijs dit seizoen gepakt.

Hopelijk wordt Bassey een wedstrijd of 3 geschorst. Ajax maakte ook veel fouten en liepen weer lekker te klagen na elke beslissing. Gorter is niet Ajax waardig.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij vinden mensen het vooral gek wie Ajax heeft gekocht en dan vooral voor welke bedragen.
Ik wel ja, ik zie liever wat meer creativiteit in plaats van tientallen miljoenen voor een Bergwijn of die blamahe die de transfer die Brobbey heet. Bassey schijnt een prima verdediger te zijn, ik ken hem niet, maar ook daar moet je toch wel wat anders voor kunnen vinden dan zo’n dure gast?
Altijd hetzelfde bij Ajax, veel geld maakt lui en meestal levert het niet veel toppers op en kost het klauwen vol geld.

Waar speelt Tadic nu trouwens eigenlijk?

Nou ja, vorig jaar 0-4, nu 3-5.
Maakt me eigenlijk ook niks uit, blijft neide keren zwaar kut en kan slecht tegen verlies.
Het zal allemaal wel maar het slechte gevoel wat ik heb is enkel versterkt. Goed eerste half iir heb e niks aan als je er een slecht laatste uur op laat volgen. Voordat dit allemaal wat ingespeeld is zijn we wel een tijdje verder. En Bassey zal nu eerst wel weer geschorst zijn.
 

Abubakari

Well-known member
PSV heeft nog veel te verbeteren in het elftal, want als ze zo blijven spelen loop je een keer tegen een zeperd aan. 3 doelpunten tegen is eigenlijk teveel. Gelukkig maakte Ramalho weer minuten. Gaat wel schelen als hij meespeelt. Aan de andere kant hebben ze wel weer 5x gescoord en de tweede prijs dit seizoen gepakt.

Hopelijk wordt Bassey een wedstrijd of 3 geschorst. Ajax maakte ook veel fouten en liepen weer lekker te klagen na elke beslissing. Gorter is niet Ajax waardig.
Tweede prijs al? Dat gaat hard. Wat heb ik gemist?
 

JMD

Well-known member
Klopt. Maar dat inspelen heeft elke Nederlandse club last van natuurlijk. Niet voor niks dat de ploeg die kampioen wordt dat vaak doet op basis van een ijzersterke tweede seizoenshelft en zelden op basis van een sterke eerste helft
 

Abubakari

Well-known member
Lichtstadderby.. Kregen we ook een beker voor… :)
Hou op zeg, je wil als PSV zijnde toch serieus genomen worden? Moet je dat soort prijzen niet mee gaan nemen.

Groningen had vanne week zijn eerste prijs ook binnen las ik bij het dvhn, ze hadden met 9-0 van een tweedeklasser gewonnen.
😖

Ik ga maar effe wat anders doen, ik geloof dat ik chagrijnig ben.😟
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wel ja, ik zie liever wat meer creativiteit in plaats van tientallen miljoenen voor een Bergwijn of die blamahe die de transfer die Brobbey heet. Bassey schijnt een prima verdediger te zijn, ik ken hem niet, maar ook daar moet je toch wel wat anders voor kunnen vinden dan zo’n dure gast?
Altijd hetzelfde bij Ajax, veel geld maakt lui en meestal levert het niet veel toppers op en kost het klauwen vol geld.
Dat gevoel heb ik dus ook. Maar goed, desondanks heeft Ajax nog steeds verreweg de beste selectie.
 

stc

Well-known member
Hou op zeg, je wil als PSV zijnde toch serieus genomen worden? Moet je dat soort prijzen niet mee gaan nemen.

Groningen had vanne week zijn eerste prijs ook binnen las ik bij het dvhn, ze hadden met 9-0 van een tweedeklasser gewonnen.
😖

Ik ga maar effe wat anders doen, ik geloof dat ik chagrijnig ben.😟

Prijs is een prijs. Alleen zijn deze prijzen de minste van het seizoen. Die wedstrijd tegen Eindhoven is voor mij een gewone oefenwedstrijd. Hebben ze alleen een prijs aan verbonden.
 

stc

Well-known member
Die goal van Gakpo is eigenlijk ook een fout van de verdediging van Ajax vind ik. Dat Gorter die bal verkeerd behandeld is natuurlijk een fout, maar dat Gakpo helemaal vrij kan inschieten kan het centrale duo van Ajax zich aanrekenen.
 

Abubakari

Well-known member
Prijs is een prijs. Alleen zijn deze prijzen de minste van het seizoen. Die wedstrijd tegen Eindhoven is voor mij een gewone oefenwedstrijd. Hebben ze alleen een prijs aan verbonden.
Alleen de JCS, het kampioenschap en de knvb beker zijn prijzen en uiteraard een EC.

De rest is geen prijs en is net zo veel waard als een vaantje na een sportdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Ik lees over een paar dagen van ALenstra wel wie deze hoofdprijs/dit oefenpotje heeft gewonnen.
 
Bovenaan