Johan Cruijff Schaal 2022: Ajax-PSV

Abubakari

Well-known member
Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?

Is het verdedigend nou zo totaal kut of lijkt dat maar zo?
 

Maasveld

Well-known member
Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?

Is het verdedigend nou zo totaal kut of lijkt dat maar zo?
3 en ja, het is, van beide kanten overigens, verdedigend behoorlijk bagger.
 

Batigoal

Well-known member
Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?

Is het verdedigend nou zo totaal kut of lijkt dat maar zo?
Van het blok keeper + verdediging zijn 4 van de 5 poppetjes anders en dat zie je er wel aan af zeg maar. Gorter wel heel erg beroerd, maar die was in de voorbereiding al matig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?

Is het verdedigend nou zo totaal kut of lijkt dat maar zo?
Het is echt dramatisch. Moet gezegd dat PSV het goed doet met de lopende Til, maar bij Ajax staan ze in de omschakeling steeds helemaal verkeerd.
 

JMD

Well-known member
3 en ja, het is, van beide kanten overigens, verdedigend behoorlijk bagger.
Mwah, die vierde wordt flink van richting veranderd. Die kan je Gorter imo niet verwijten. En met die eerste was toch ook niet veel mis qua keeper
 

JMD

Well-known member
Ajax moet idd een speler zoeken die Adriaan heet… :)

Vroeger had Ajax Johnny (Heitinga) en Anita in een team.
 

Abubakari

Well-known member
Oef daar gaat Bassey.
Godskelere wat een drama. Bijna blij dat ik dit gepruts niet live hoeft te zien. Al is het via Ajax.nl en dvk volgen ook gewoon kut met peren. Kloten Ajax, mijn vrolijke vakantiestemming te verpesten.
Zou toch verwachten dat ze nu wel eens weten hoe je in de omschakeling moet staan.
 
Bovenaan