3 en ja, het is, van beide kanten overigens, verdedigend behoorlijk bagger.Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?
Is het verdedigend nou zo totaal kut of lijkt dat maar zo?
Van het blok keeper + verdediging zijn 4 van de 5 poppetjes anders en dat zie je er wel aan af zeg maar. Gorter wel heel erg beroerd, maar die was in de voorbereiding al matig.Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?
Het is echt dramatisch. Moet gezegd dat PSV het goed doet met de lopende Til, maar bij Ajax staan ze in de omschakeling steeds helemaal verkeerd.Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?
Het is totaal kut.Godverdomme, wat is dit nou weer voor gekut? Die Gorter bakte er bij Jong ook al geen reet van, nu twee fouten lees ik?
Die van Wijndal kon nooit rood zijn, was handsMet mij als VAR was dit de derde rode kaart geweest
Wijndal niet. Maar een overtreding van PSV eerder.Die van Wijndal kon nooit rood zijn, was hands
Mwah, die vierde wordt flink van richting veranderd. Die kan je Gorter imo niet verwijten. En met die eerste was toch ook niet veel mis qua keeper3 en ja, het is, van beide kanten overigens, verdedigend behoorlijk bagger.
Godskelere wat een drama. Bijna blij dat ik dit gepruts niet live hoeft te zien. Al is het via Ajax.nl en dvk volgen ook gewoon kut met peren. Kloten Ajax, mijn vrolijke vakantiestemming te verpesten.Oef daar gaat Bassey.