Laatste keer dat Ajax in Amsterdam meer dan 4 goals tegen kreeg was de 5-5 tegen Groningen in 1983, las ik gister.
Dat seizoen werd Ajax kampioen.
Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.
Dat seizoen werd Ajax kampioen.
Speelt Tadic deze voorbereiding en gisteren in de spits? Zou ik niet doen, volgens mij is Tadic op links op zijn best.