Johan Cruijff - rust in vrede

Joost

Well-known member
Ze hebben er (terecht) geen half werk van gemaakt bij de NOS, wat een mooie necrologie, met precies de goede muziek en de goede beelden.

Hij stond al op de plank want ze zijn in het eindshot vergeten 2016 in te vullen.
 

Lennard95

New member
CeULPEuUEAAzgIZ.jpg


Rip Johan
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een eigen topic voor de grootste Nederlandse voetballer ooit, waarschijnlijk van alles wat nog komen gaat, dat is toch wel het minste dat Johan Cruijff verdient.

Dank u wel voor al het moois dat u ons voetballiefhebbers gegeven hebt.

Eens, ik heb de berichten over Cruijff in het RIP topic hiernaartoe verplaatst.

RIP Johan, 69 is gewoon veel te jong, voor iedereen.
 

de waan

Well-known member

"NIEUWS: Johan Cruijff overleden" is wel heel erg koeltjes naar mijn idee. En als je doorklikt een plichtmatig berichtje van drie regels.

Juist van Ajax zou je toch wel iets meer mogen verwachten lijkt me dan een klinische mededeling.
 

JMD

Well-known member
"NIEUWS: Johan Cruijff overleden" is wel heel erg koeltjes naar mijn idee. En als je doorklikt een plichtmatig berichtje van drie regels.

Juist van Ajax zou je toch wel iets meer mogen verwachten lijkt me dan een klinische mededeling.

Het artikel op de site van PSV is bv langer (en straalt meer warmte uit) dan dat van Ajax.

Ik mag hopen dat Ajax later vandaag met een fantastisch 'in memoriam' komt. Denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat de grootte van Ajax voor 90% te danken is aan Cruijff.
 

De Groene Scout

Well-known member
RIP Johan.
Moest direct terug denken aan mijn oom die mij halverwege de jaren 70 op het strand in Wijk aan Zee altijd vergeleek met de legendarische nummer 14. Uiteraard was ik net iets minder, maar wel zo trots als een pauw, dat ik Cruijff mocht zijn op het strand.
 
Bovenaan