Dat vind ik echt prima hoor.Zo hoort het ook te zijn.
Niet dat slappe gelul van de KNVB dat "we" allemaal winnaars zijn en dat de jongste jeugd zonder stand voetbalt.....
Zo lees ik het ook. Maar de puntentelling is wel verbetert.Gaat nog steeds om de niveau's waar ze precies op spelen toch? Of begrijp ik de puntentelling nu verkeerd?
Vandaar de flinke groei van RPC.Iedereen wil graag kakker zijn.
Ja inclusief recreanten?Zo lees ik het ook. Maar de puntentelling is wel verbetert.
Zo lees ik het ook. Maar de puntentelling is wel verbetert.
Klopt O18 gaat er komend seizoen al af. Is in Noord/Oost ook nooit echt lekker van de grond gekomen. Clubs zijn vaak te klein om in beide lichtingen met Teams uit te kunnen komen, daardoor veel clubs die niet voor O18 kiezen en daardoor de clubs die er wel voor kiezen geen mooi competitie-aanbod en half Nederland door crossen voor een potje voetbal.Ik hoorde dat de KNVB de jeugdcompetitie's weer wil terugdraaien, zoals het vroeger was, met competitie's voor O19, O17, O15 enz (met stappen van 2 jaar). O18 en O16 stoppen.
Ja dat herken ik wel. We hadden hier laatst een club uit Eindhoven te gast omdat er maar weinig inschrijvingen waren. Voor het niveau waarop gespeeld werd zijn die afstanden echt te gortig.Klopt O18 gaat er komend seizoen al af. Is in Noord/Oost ook nooit echt lekker van de grond gekomen. Clubs zijn vaak te klein om in beide lichtingen met Teams uit te kunnen komen, daardoor veel clubs die niet voor O18 kiezen en daardoor de clubs die er wel voor kiezen geen mooi competitie-aanbod en half Nederland door crossen voor een potje voetbal.
Bij O12 en O14 lijkt het reëler, daarna niet meer.