Ik had eigenlijk een reactie van hem verwacht dat de Koninklijke fout zou zitten omdat dat de zondagclub is..Verrassend dat na alle lezingen en publicaties jouw conclusie neigt naar de schuld van Ajax. Die zag ik niet aankomen.
zaterdagmiddag 15.00 of 15.30 ofzo. Dus ook daar gaat weer een argument van NO dat alle zondagclubs alleen maar om 18.00 willen spelen...Hoe laat was die wedstrijd eigenlijk?
Kip is een Ajaxsupporter en bij voorbaat dus niet geloofwaardig.Kip ik vind jouw reactie niet verrassend. En nergens op slaan.
Eigenlijk had je tegen Rijnsburg moeten zeggen dat ze op zondag moesten voetballen. Dan is er toch geen publiek en loopt het ook niet uit de hand15.00 is ook een verschrikkelijke tijd. Wedstrijden op zaterdag moet je om 18.00 uur spelen, dan gaan die dingen niet mis.
Kijk daar kunnen vele clubs een voorbeeld aan nemen.BESTUURSMAATREGELEN N.A.V. WANORDELIJKHEDEN - Rijnsburgse Boys
Gisterenavond is op een ingelaste bestuursvergadering unaniem besloten de HKR per direct op te doeken. Ook de daaraan gekoppelde Youth-afdeling...www.rijnsburgseboys.nl
De Uien nemen geen halve maatregelen...