Er gingen zelfs de geruchten dat OFC helemaal niet meer wilden komen. De KNVB zou hierop alle uitslagen van OFC schrappen, waardoor AFC kampioen zou zijn. Dat wilde ze ook niet en daarom maar toch met een bij elkaar geraapt elftal zijn gekomen.OFC met een B-team vol jeugd en veteranen vanmiddag bij De Treffers.
Vanwege geldproblemen is een deel van de basis niet komen opdagen.
Gaan ze dan wel van start in de 3e divisie komend seizoen?Er gingen zelfs de geruchten dat OFC helemaal niet meer wilden komen. De KNVB zou hierop alle uitslagen van OFC schrappen, waardoor AFC kampioen zou zijn. Dat wilde ze ook niet en daarom maar toch met een bij elkaar geraapt elftal zijn gekomen.
1 keer niet op komen dagen is niet schrappen uitslagen toch? Dan moet je jezelf echt terugtrekkenEr gingen zelfs de geruchten dat OFC helemaal niet meer wilden komen. De KNVB zou hierop alle uitslagen van OFC schrappen, waardoor AFC kampioen zou zijn. Dat wilde ze ook niet en daarom maar toch met een bij elkaar geraapt elftal zijn gekomen.
Mooi zo. Weg ermee.Zojuist bekend gemaakt: OFC heeft zondag 1 voor nieuwe seizoen terug getrokken.
Alle spelers en complete staf vertrekken net als de grote sponsor.
STO (stichting Topvoetbal Oostzaan) stopt ermee en dus ligt alles op z'n gat.
Er zijn binnenkort geen zondagclubs meer, maar voetbalclubs die hun thuiswedstrijden het liefst op zondag willen spelenZoals ik me gisteren al afvroeg:
"Benieuwd of en hoe de KNVB dat gat gaat opvullen.
Of dat dan wel of niet per se een zondagclub moet worden."
Kan het me simpelweg niet voorstellen dat de KNVB deze plek gaat invullen. Er zijn 4 tickets in de 3e divisie te verdienen dus dan zou je na de reguliere nacompetitie nog 2 rondes moeten laten spelen.Ik vraag me wel af of ze die laatste alinea zelf zo invullen of dat dit al is bevestigd door de KNVB.
Enig idee of er nog wat zondagclubs van nu graag hun thuiswedstrijden volgend seizoen op zondag blijven spelen? Vraag ik ook uit eigen belang hoor, haha.Er zijn binnenkort geen zondagclubs meer, maar voetbalclubs die hun thuiswedstrijden het liefst op zondag willen spelen
Hangt ook wel af van de club gok ik. Ik denk dat wij vaker op eigen initiatief naar zaterdagavond gaan.Enig idee of er nog wat zondagclubs van nu graag hun thuiswedstrijden volgend seizoen op zondag blijven spelen? Vraag ik ook uit eigen belang hoor, haha.
Er zijn vier finales.Je kan toch beide halve finalisten als winnaars aanmerken? Ben je er ook al lijkt mij.