Jack's League 2022/2023 (Tweede Divisie)

De Groene Scout

Well-known member
Jong Volendam - IJsselmeervogels moet worden uitgespeeld.
Stond nog 3 minuten blessuretijd op de klok toen de tokkies besloten even huis te houden op de tribune.
 

De Groene Scout

Well-known member
De top 3 won ook; allen met een zwaar bevochten en magere 1-0.
OFC nu definitief gedegradeerd., morgen zal Jong Volendam daar wel bij komen.
 

JMD

Well-known member
Jong FC Volendam en IJsselmeervogels hebben hun duel afgespeeld, de laatste 3 minuten bracht geen verandering in de stand, het bleef dus 3-3
 

Pieros

Active member
Jong FC Volendam en IJsselmeervogels hebben hun duel afgespeeld, de laatste 3 minuten bracht geen verandering in de stand, het bleef dus 3-3
Toch bizar dat de laatste 3 minuten op deze manier uitgespeeld moest worden.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Toch bizar dat de laatste 3 minuten op deze manier uitgespeeld moest worden.
Gezien de belangen voor IJsselmeervogels niet meer dan terecht dat deze minuten uitgespeeld werden. Waarin zij ook nog 2 beste kansen kregen, hoorde ik van de scheidsrechter van dienst. Dit is een bekende van mij, die gisteren ook te horen heeft gekregen dat hij vanaf volgend seizoen in de Masterclass zit, wat inhoudt dat hij gaat fluiten in de Keuken Kampioen Divisie en 4e official wordt in de Eredivisie. Iemand hier noemde hem al eens de slechtste scheidsrechter van de 2e divisie, we zien nu hoeveel kennis deze beste man ervan had. :)
 

Pieros

Active member
Gezien de belangen voor IJsselmeervogels niet meer dan terecht dat deze minuten uitgespeeld werden. Waarin zij ook nog 2 beste kansen kregen, hoorde ik van de scheidsrechter van dienst. Dit is een bekende van mij, die gisteren ook te horen heeft gekregen dat hij vanaf volgend seizoen in de Masterclass zit, wat inhoudt dat hij gaat fluiten in de Keuken Kampioen Divisie en 4e official wordt in de Eredivisie. Iemand hier noemde hem al eens de slechtste scheidsrechter van de 2e divisie, we zien nu hoeveel kennis deze beste man ervan had. :)
Gezien de belangen wellicht terecht, maar het blijft bizar dat IJsselmeervogels voor die 3 minuten weer helemaal naar Volendam moest. Lijkt me als voetballer echt raar… heenreis, bespreking, warming up, 3 minuten voetballen, douchen en weer terug.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heel opmerkelijk vandaag; RBB verliest van het reeds gedegradeerde Jong Volendam en laat daarmee na om de koppositie en het eventuele kampioenschap te pakken. AFC speelde immers gelijk. Nu Katwijk op doelsaldo bovenaan dat wel won.
 

Joost

Well-known member
OFC met een B-team vol jeugd en veteranen vanmiddag bij De Treffers.

Vanwege geldproblemen is een deel van de basis niet komen opdagen.
 
Bovenaan