Mooi potje voor @JMD20 mei ASR2 bij FC Lisse - Katwijk.
Nou en. Die lerares Duits heb je dit seizoen ook al gehad.FC Lisse heb ik dit seizoen al gehad...
Maar toen was ik er niet.FC Lisse heb ik dit seizoen al gehad...
Die waren toch al gedegradeerd? Konden voor het duel van vandaag maximaal op 28 komen, IJsselmeervogels had er al 29.OFC nu definitief gedegradeerd., morgen zal Jong Volendam daar wel bij komen.
Goh, dat was al weer een aardige tijd geleden dat die langskwam...Nou en. Die lerares Duits heb je dit seizoen ook al gehad.
Toch bizar dat de laatste 3 minuten op deze manier uitgespeeld moest worden.Jong FC Volendam en IJsselmeervogels hebben hun duel afgespeeld, de laatste 3 minuten bracht geen verandering in de stand, het bleef dus 3-3
Eens hoor, maar kan me de KNVB in deze ook wel voorstellen dat ze dat willen, voor IJsselmeervogels is dit allemaal nog flink van belangToch bizar dat de laatste 3 minuten op deze manier uitgespeeld moest worden.
Gezien de belangen voor IJsselmeervogels niet meer dan terecht dat deze minuten uitgespeeld werden. Waarin zij ook nog 2 beste kansen kregen, hoorde ik van de scheidsrechter van dienst. Dit is een bekende van mij, die gisteren ook te horen heeft gekregen dat hij vanaf volgend seizoen in de Masterclass zit, wat inhoudt dat hij gaat fluiten in de Keuken Kampioen Divisie en 4e official wordt in de Eredivisie. Iemand hier noemde hem al eens de slechtste scheidsrechter van de 2e divisie, we zien nu hoeveel kennis deze beste man ervan had.Toch bizar dat de laatste 3 minuten op deze manier uitgespeeld moest worden.
Gezien de belangen wellicht terecht, maar het blijft bizar dat IJsselmeervogels voor die 3 minuten weer helemaal naar Volendam moest. Lijkt me als voetballer echt raar… heenreis, bespreking, warming up, 3 minuten voetballen, douchen en weer terug.Gezien de belangen voor IJsselmeervogels niet meer dan terecht dat deze minuten uitgespeeld werden. Waarin zij ook nog 2 beste kansen kregen, hoorde ik van de scheidsrechter van dienst. Dit is een bekende van mij, die gisteren ook te horen heeft gekregen dat hij vanaf volgend seizoen in de Masterclass zit, wat inhoudt dat hij gaat fluiten in de Keuken Kampioen Divisie en 4e official wordt in de Eredivisie. Iemand hier noemde hem al eens de slechtste scheidsrechter van de 2e divisie, we zien nu hoeveel kennis deze beste man ervan had.
Succes vanmiddagNog mensen die ik vanmiddag ga treffen bij FC Lisse - Katwijk? Daar ben ik ASR 2 vanaf 15:30 uur.
Vaak neemt Katwijk wel wat man mee dus ik denk dat je wel mensen tegen gaat komenNog mensen die ik vanmiddag ga treffen bij FC Lisse - Katwijk? Daar ben ik ASR 2 vanaf 15:30 uur.