It's a Latino world

Ska P 187

Well-known member
Juweeltje weer... wel een beetje droevig, maar er zitten juweeltjes van rijms/ bars in hoor...


ach ja de tekst staat erbij, tjeemig de peemig
 

Ska P 187

Well-known member

Voorlopig lukt het aardig deze zomer. Solo por hoy, geniet ervan mensen al zitten er een dubbele bodem in dit liedje.
 

Ska P 187

Well-known member
Salsa, salsa en toen kwam ik dit juweeltje tegen. Ze zong het zo leuk voor me op de weg terug in de auto. Prachtig.

 

U.G.

Well-known member
Weet je wat, daar is tie weer, snitchnine.

Hoe je het wendt of keert, dit is één van de grootste marketing-genieën die er is. Het leven is wel een beetje riskant geworden voor 'm ; zo is hij een paar maanden geleden door drie ex-LatinKings nog het ziekenhuis ingeslagen. Die gasten waren trouwens zo slim geweest om het zelf te filmen en te uploaden, 69 heeft meegewerkt met de FBI, dan ben je een FBI-informant...dus juridisch gezien ben je een FBI-agent. Deze mensen hebben een FBI agent in elkaar geslagen en gefilmd. Hello 20 jaar zitten !

Ze hebben 'm wel zijn cultuur in 'm teruggeslagen, zie hier ;

 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Weet je wat, daar is tie weer, snitchnine.

Hoe je het wendt of keert, dit is één van de grootste marketing-genieën die er is. Het leven is wel een beetje riskant geworden voor 'm ; zo is hij een paar maanden geleden door drie ex-LatinKings nog het ziekenhuis ingeslagen. Die gasten waren trouwens zo slim geweest om het zelf te filmen en te uploaden, 69 heeft meegewerkt met de FBI, dan ben je een FBI-informant...dus juridisch gezien ben je een FBI-agent. Deze mensen hebben een FBI agent in elkaar geslagen en gefilmd. Hello 20 jaar zitten !

Ze hebben 'm wel zijn cultuur in 'm teruggeslagen, zie hier ;

Het Spaans is tenentrekkend krom, maar we zullen het hem vergeven en op Puerto Rico of Dominicaanse Republiek gooien. Die R is sowieso een beetje vleemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
😁

Pas nog zei een meid uit Girona dat ik
goed Spaans sprak…ik dacht yeh right…ik heb wel iets van een talenknobbeltje, maar m’n ‘Spaans’ is een beetje dood, het is heftig verportugeest bij gebrek aan oefening, het klinkt een beetje als die van Ronaldo of Mourinho 😁

Maar ik hoor de Mexicaanse ‘ guey’ bij snitchnine in het begin, hij is tegenwoordig een trotse Chicano ( uit Brooklyn ).
 

U.G.

Well-known member
Myke Towers ? Panamees ? Puerto Rico ? Of gewoon een artiestennaam? Too many questions ?

Tijd hier voor een moederschip, deze is voor Tati Gomes ( de uitvinder van de calorieën-bom
kapsalon ).
RIP meu irmao.

 

Ska P 187

Well-known member
Myke Towers ? Panamees ? Puerto Rico ? Of gewoon een artiestennaam? Too many questions ?

Tijd hier voor een moederschip, deze is voor Tati Gomes ( de uitvinder van de calorieën-bom
kapsalon ).
RIP meu irmao.


Tsja hier begon het Latijnse verhaal wel zo n beetje voor mij mee. Dat was nog in Nederland... Hij zal er toch wel van genoten hebben hoop ik. Vast wel. DEP
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Tsja hier begon het Latijnse verhaal wel zo n beetje voor mij mee. Dat was nog in Nederland... Hij zal er toch wel van genoten hebben hoop ik. Vast wel. DEP

Ja dit is nog van de tijd dat ik barkeepte bij de eerste Sorgh en Hoop toko ( eigenlijk de eerste echte Latin bedoening in het R’damse ), de oldskool Rotterdamse uitgaanders moeten het kennen. Beroemd en ook berucht. Hele tijd geleden alweer ja 😁

Tati, ja het is wat, een fijne sympathieke gozer, kampte helaas al jaren met wat verschillende kwaaltjes, en z’n hart zei : ‘ het is goed zo.’

Ja met z’n boys in z’n kapperzaak gingen ze experimenteren met bestellingen bij shoarmazaak el aviv, en zie daar het onstaansgeschiedenis van de kapsalon.

Maar ze zullen denk ik wel een beetje stiekem zijn geïnspireerd door de pain grecque uit Parijs. Die heb ik wel vaker gegeten dan de kapsalon.
 

U.G.

Well-known member
Oh vergeten een liedje te posten. Ff eentje over misschien wel de bekendste latino die er is : Cocaïne. Product nr 1van de derde grootste industrie wereldwijd. Wel raar, want niemand die het gebruikt.

Liedje gaat wel over de keerzijde van de euforische beleving van het spul. En dat allemaal in het Frans,…ik moet bekennen het blijft toch de mooiste taal die er is.

 

Ska P 187

Well-known member
Tsja Frans... Dat staat al heeel lang op mijn lijstje om te leren. Verder als je mapelle kom ik niet helaas . Nog steeds niet, maar je droomt zo weg bij die taal inderdaad.
Ik ben zo dom geweest om een bikini te laten slingeren van de week, dus ik ben terug van 2 naar 1 😅 Oeps. Werd me toch een beetje veel, maar wel een beetje gepruts op deze manier. Zeker die uitleg van me. Amateurwerk en ik kon haar niet zo overtuigen... ik heb genoeg voor jullie allebei mmm ik leef nog. Onbegrepen dat wel, oppassen want anders...

 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Oy oy oy, dit is toch zesde klas amateurs ? Lingerie/ bikini ? Vrouwen hebben sws al 24 zintuigen als het aankomt op andere vrouwen…parfum, haar, filter met lippenstift, jouw gedrag vooral…alles kan je verraden.

Ok, doe het sowieso niet, koester 1 vrouw, koester de tijd om met elkaar van alles te kunnen genieten.

Máár…

als je doet doe het dan goed man ! Dit is wat ik universeel heb gemerkt. Bij meisjes kon je vroeger liegen op freewheel stand bijna, kwam het altijd wel goed. Door verliefdheid.

Vrouwen hebben altijd wel door dat je liegt -ook niet allemaal maar ok - maakt niet uit hoe goed je liegt. Ze kunnen ook verliefd worden maar hebben door het leven een laagje cynisme gecreëerd. Zeker als je op dat vlak al weinig krediet hebt. Vrouwen zijn trouwens bijna allemaal profs, hoe goed wij ook denken te zijn we komen niet verder dan de hoofdklasse, zij zijn Champions league. CR7 Real niveau.

Maar in zo’n geval van jou is het beter dat je liegt dan dat je het gaat verdedigen, conho, maar goed, je weet het zelf.

Pfff…eindelijk vanmiddag vliegen naar de good old land…hallelujah,..caralho. Ff een wit rummetje gaan scoren. Want ik ben chill aan land maar een bitch in de lucht. Tot na de zomer mano. En ik ben vast nog wel iets vergeten maar fuck it, ik zit al in chill out mode Alentejo stijl.

Ah, nog ff m’n favo Salsero, wat een opbouw in dit lied, heerlijke chaos.

 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Op Soccerquest had je vroeger een fan van Sochaux, hij heette Marco999 ofzoiets geloof ik, die ook altijd de meest wilde halve verhalen had over zijn vele veroveringen. Skap is inmiddels wel een beetje zijn opvolger!
 

Ska P 187

Well-known member
Oy oy oy, dit is toch zesde klas amateurs ? Lingerie/ bikini ? Vrouwen hebben sws al 24 zintuigen als het aankomt op andere vrouwen…parfum, haar, filter met lippenstift, jouw gedrag vooral…alles kan je verraden.

Ok, doe het sowieso niet, koester 1 vrouw, koester de tijd om met elkaar van alles te kunnen genieten.

Máár…

als je doet doe het dan goed man ! Dit is wat ik universeel heb gemerkt. Bij meisjes kon je vroeger liegen op freewheel stand bijna, kwam het altijd wel goed. Door verliefdheid.

Vrouwen hebben altijd wel door dat je liegt -ook niet allemaal maar ok - maakt niet uit hoe goed je liegt. Ze kunnen ook verliefd worden maar hebben door het leven een laagje cynisme gecreëerd. Zeker als je op dat vlak al weinig krediet hebt. Vrouwen zijn trouwens bijna allemaal profs, hoe goed wij ook denken te zijn we komen niet verder dan de hoofdklasse, zij zijn Champions league. CR7 Real niveau.

Maar in zo’n geval van jou is het beter dat je liegt dan dat je het gaat verdedigen, conho, maar goed, je weet het zelf.

Pfff…eindelijk vanmiddag vliegen naar de good old land…hallelujah,..caralho. Ff een wit rummetje gaan scoren. Want ik ben chill aan land maar een bitch in de lucht. Tot na de zomer mano. En ik ben vast nog wel iets vergeten maar fuck it, ik zit al in chill out mode Alentejo stijl.

Ah, nog ff m’n favo Salsero, wat een opbouw in dit lied, heerlijke chaos.

Ik ga dit even goed bestuderen allemaal. Tsja liegen is niet okay. Niet alles zeggen niet meer dan logisch, maar wat je zegt wat een gepruts. Komt bij dat mijn echte liefde op de achtergrond tsja... Het is geen hoofdstuk in mijn leven waar ik echt trots op ben...
Ik probeer te vergeten, maar het wordt alleen maar een grotere chaos. We blijven bezig in ieder geval.
Nog eentje van onze man dan...

He tratado de encontrar un nuevo amor
En otro cuerpo
Y lo único que hago es recordar
Que no te tengo
Que no te tengo

 

Ska P 187

Well-known member
Op Soccerquest had je vroeger een fan van Sochaux, hij heette Marco999 ofzoiets geloof ik, die ook altijd de meest wilde halve verhalen had over zijn vele veroveringen. Skap is inmiddels wel een beetje zijn opvolger!
Het is beter om deze etappe van je leven wat vroeger te hebben, maar goed.
Saai is het niet.
En...
Viva Colombia!!!
Altijd

Gewoon eentje omdat er niets zo fijn is om er zo eentje in je armen te hebben, lekker langzaam dansen en je de koning te rijk te voelen cq te zijn.

 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
We hebben de rollen ondertussen omgedraaid, dwz degene die me betrapt had is alweer een maandje terug. Heerlijk was ik toch gekker als dat ik dacht en die overgebleven was doorgepasst naar een maat. Is intussen uit beeld. Ben gvd gewoon geblokkeerd!
Maakt niet uit, zomer is voorbij dus zorgen dat je er eentje voor het laagseizoen hebt en ze is wel heeeeel leuk. Heel veel lol, mooie lach, lekkere reet, een paar mooie memmen en zurdo... tsja geniaal.
Oftewel wat er ook gebeurd, voorlopig...

 

U.G.

Well-known member
Echt relatie-materiaal allemaal, heel integer ☺️ Waarom vind je het erg dat je wordt geblokkeerd ?


Latino of niet, mens allereerst. Dat het ooit mag goed komen daar. Vuile kindermoordenaars.
 
Bovenaan