Het Spaans is tenentrekkend krom, maar we zullen het hem vergeven en op Puerto Rico of Dominicaanse Republiek gooien. Die R is sowieso een beetje vleemd.Weet je wat, daar is tie weer, snitchnine.
Hoe je het wendt of keert, dit is één van de grootste marketing-genieën die er is. Het leven is wel een beetje riskant geworden voor 'm ; zo is hij een paar maanden geleden door drie ex-LatinKings nog het ziekenhuis ingeslagen. Die gasten waren trouwens zo slim geweest om het zelf te filmen en te uploaden, 69 heeft meegewerkt met de FBI, dan ben je een FBI-informant...dus juridisch gezien ben je een FBI-agent. Deze mensen hebben een FBI agent in elkaar geslagen en gefilmd. Hello 20 jaar zitten !
Ze hebben 'm wel zijn cultuur in 'm teruggeslagen, zie hier ;
Myke Towers ? Panamees ? Puerto Rico ? Of gewoon een artiestennaam? Too many questions ?
Tijd hier voor een moederschip, deze is voor Tati Gomes ( de uitvinder van de calorieën-bom
kapsalon ).
RIP meu irmao.
Tsja hier begon het Latijnse verhaal wel zo n beetje voor mij mee. Dat was nog in Nederland... Hij zal er toch wel van genoten hebben hoop ik. Vast wel. DEP
Ik ga dit even goed bestuderen allemaal. Tsja liegen is niet okay. Niet alles zeggen niet meer dan logisch, maar wat je zegt wat een gepruts. Komt bij dat mijn echte liefde op de achtergrond tsja... Het is geen hoofdstuk in mijn leven waar ik echt trots op ben...Oy oy oy, dit is toch zesde klas amateurs ? Lingerie/ bikini ? Vrouwen hebben sws al 24 zintuigen als het aankomt op andere vrouwen…parfum, haar, filter met lippenstift, jouw gedrag vooral…alles kan je verraden.
Ok, doe het sowieso niet, koester 1 vrouw, koester de tijd om met elkaar van alles te kunnen genieten.
Máár…
als je doet doe het dan goed man ! Dit is wat ik universeel heb gemerkt. Bij meisjes kon je vroeger liegen op freewheel stand bijna, kwam het altijd wel goed. Door verliefdheid.
Vrouwen hebben altijd wel door dat je liegt -ook niet allemaal maar ok - maakt niet uit hoe goed je liegt. Ze kunnen ook verliefd worden maar hebben door het leven een laagje cynisme gecreëerd. Zeker als je op dat vlak al weinig krediet hebt. Vrouwen zijn trouwens bijna allemaal profs, hoe goed wij ook denken te zijn we komen niet verder dan de hoofdklasse, zij zijn Champions league. CR7 Real niveau.
Maar in zo’n geval van jou is het beter dat je liegt dan dat je het gaat verdedigen, conho, maar goed, je weet het zelf.
Pfff…eindelijk vanmiddag vliegen naar de good old land…hallelujah,..caralho. Ff een wit rummetje gaan scoren. Want ik ben chill aan land maar een bitch in de lucht. Tot na de zomer mano. En ik ben vast nog wel iets vergeten maar fuck it, ik zit al in chill out mode Alentejo stijl.
Ah, nog ff m’n favo Salsero, wat een opbouw in dit lied, heerlijke chaos.
Het is beter om deze etappe van je leven wat vroeger te hebben, maar goed.Op Soccerquest had je vroeger een fan van Sochaux, hij heette Marco999 ofzoiets geloof ik, die ook altijd de meest wilde halve verhalen had over zijn vele veroveringen. Skap is inmiddels wel een beetje zijn opvolger!