It's a Latino world

Ska P 187

Well-known member
Voor alle papis die het geluk hebben een dochter te hebben. Wat een tekst, wat een stem. " interessante" persoonlijkheid.., maar goed het gast om de muziek zeg ik altijd maar.


Edit zie dat ik mezelf herhaal, maar aaargh gast door merg en been deze kerel. Doe ik deze erbij, sinds dat Covid gebeuren heb ik mijn ouders maar één keer gezien, lang leve de videollamadas y que dios les bendiga, maar is natuurlijk veel te weinig.
Deze is zo voor mijn ouders, met een aqudientetje erbij pink ik zeker wel een traantje weg bij deze. Amor y control

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Ff qua Brazilie nu een historische basis leggen. Ik weet niet hoe het zit in Spanje, maar in Portugal zijn we eigenlijk allemaal moederskindjes. Maar Italie spant denk ik pas echt de kroon wat dat betreft.

Adoniran was de leider van de Italiaanse samba uit Sao Paulo ( ik denk de stad met de meeste Italianen buiten Italie ). Het liedje gaat erover dat hij niet kan overnachten bij een vrouwtje want z'n moeder kan anders niet in slaap vallen zolang hij niet thuis is.

 

Ska P 187

Well-known member
Het was lang wachten, maar daar is de eerste Braziliaanse schone. Wat betreft Sao Paulo en Italiaans zal denk ik om spannen met Buenos Aires. Als je dat Spaans van daar hoort daar zit toch ook wel een behoorlijke scheut Italiaans door.
Mama's liefie zijn we allemaal natuurlijk, maar Spanje gaat daar zeker in mee.
 

Ska P 187

Well-known member
Meisje op vakantie naar Colombia, komt hopelijk met 2 muchachos terug, maar waar je mee omgaat daar wordt je mee besmet, dus ahora que puedo...😏


P.s. ondanks dat het jeukt aan alle kanten heb ik me voor mijn doen tot nu toe voorbeeldig gedragen.
 

Ska P 187

Well-known member
Zodra ze weer terug is, aiii lay back en ga je gang mi reina...
Ik zie haar al stralen als ik deze opzet.

 

Ska P 187

Well-known member

Daar mijn grote held, wat een stem Diomedez Días voor maar liefst 21 kinderen heeft getekend, kerel (!), kon er ook een liedje vanaf voor de mannelijke lijn. Die genen gaan voorlopig nog wel door.
De enige manier om je onsterfelijk te maken, dat begreep die ouwe goed.

 

Ska P 187

Well-known member
Gewoon omdat het weer eens over is. Het waren 2 leuke jaren, 90% tenminste, maar ik heb het weer eens weten te verkloten. Weet niet eens hoe eigenlijk, maar het is/ lijkt echt voorbij...
Wel Salsa blijven leren he, went from ex to the next..,
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Ska P 187

Well-known member
Next stop Cali.
Wish me good luck guys, were going deep cover. Morgen hot date. Als ze haar broertje Juanito maar thuis laat...

 

U.G.

Well-known member
Gewoon omdat het weer eens over is. Het waren 2 leuke jaren, 90% tenminste, maar ik heb het weer eens weten te verkloten. Weet niet eens hoe eigenlijk, maar het is/ lijkt echt voorbij...
Wel Salsa blijven leren he, went from ex to the next..,

Ja, je blijft maar in Zuid-Amerika ? Spreid je kansen dan ook eens.
 

Ska P 187

Well-known member
Niets ervan, al sta ik open voor een Aziatisch avontuur, maar is wat moeilijker hier. We veranderen niet eens van land. Next stop Bogota!
Wish me good luck.
 

U.G.

Well-known member
Ok hoor gozer, ik heb veel genoten van en met ze, maar Colombiana's en zeker Brasuca's waren geen relatiemateriaal for me, maar dat was ik zelf ook niet.

Deze is trouwens sindskort weer vrij :


Lekker hoor, wat is dit trouwens, Bachata ?
 

Ska P 187

Well-known member
Dit is Shakira dipshit! Wat dansjes betreft... tsja ben en blijf een kaaskop.
No hay nada como Latina. Het wordt me dood, maar wat een mooie, spectaculair ook ben ik bang. Ben er nu met drie bezig, riep het wel een beetje over me af. Zolang jij geen mooie Braziliaanse deze kant op stuurt, blijft het toch een beetje aanmodderen.
 

U.G.

Well-known member
Oh mijn God, ik vroeg wat voor SOORT muziek cromo, dat het Shakira is dat hoor ik ook wel van een straat verderop, daarom begon ik ook met deze is vrij. Damn, die Colombiaanse paisana punani lijkt iig niet goed voor je brein.

Voor Brasucas, steek de grens over in westelijk richting. Dat is tegenwoordig mini-Brasil.
 

Ska P 187

Well-known member
Terei então de aprender português e pedir a San Nicolas para me deixar numa paragem mais cedo no caminho de regresso a Espanha
 

U.G.

Well-known member
E porque e que nao falas Espanhol ? Komt vast helemaal goed. So cuidado com as tangas ! Brasucas altijd tricky.
 

Ska P 187

Well-known member
Voor wanneer ze je niet meer moet, maar jij probeert daar een stokje voor te steken.
Nog niet uitgeprobeerd, maar klinkt goed.

 
Bovenaan