It's a Latino world

U.G.

Well-known member
Quit while you’re behind brother ! Waarom de moeite nemen voor iemand die jou niet meer wilt ?

In die zin, nog zo’n wanhopige…maar wel een prachtliedje from down memory lane

 

Ska P 187

Well-known member
Jaja ik weet het wel, maar af en toe moet er een beetje gekrabd worden aan de korst. Is ook goed voor de poëzie,
Ach het zijn die mood swings die het leven interessant maken en soms ook lastig. Dumpen die handel is vaak wel zo slim.
Niet te lang in blijven hangen inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Ska P 187

Well-known member
Ups and downs nog steeds... Pfff zolang de zon schijnt is het wel okay, maar als donder wordt bwèh.
Time alone, time will tell, maar dat is een ander thema.
Voor nu...Salsa!

 

U.G.

Well-known member
Ups and downs nog steeds... Pfff zolang de zon schijnt is het wel okay, maar als donder wordt bwèh.
Time alone, time will tell, maar dat is een ander thema.
Voor nu...Salsa!


Is dit een muziektherapie-topic, of ? Que esta pasando chamo ? Be sad, but don’t lose yourself mano.
 

Ska P 187

Well-known member
Komt helemaal goed maar ik laat het salsa topic even met rust... Beetje krabben aan de korst is wel lekker, maar het moet geen open wond weer worden 😅😁😁
 

Ska P 187

Well-known member
Ben er nog niet helemaal, maar zoals master Tate zegt. Hit the gym motherfucker en hij heeft gelijk. Daar was ik al mee bezig, maar ns mijn tripje naar Nederland was daar de klad in gekomen. Nu niet meer. Tijd nemen en zorgen dat ik klaar ben voor de lente die over een maandje begint😁😁😁
Oftewel stap voor stap...

 

U.G.

Well-known member
Good busy bro, zolang je geen liver king’s ed op YouTube volgt, relaxed opbouwt, je rust pakt en goed eet ben je op de goede weg. De meeste gasten op YT zouden eigenlijk hun peperrrrdure kuurtjes moeten promoten ( want die zitten niet zomaar aan winstrol of testkuurtjes ofzo ) ipv hun dieet of lifestyle. Hosselaartjes 😁
 

Ska P 187

Well-known member
Ahh ja doet het met wat je tegenkomt en het blijft gvd ook allemaal Colombiaans wat de klok slaat. Het kan erger, Duits ofzo, maar goed next stop Armenia, nee niet het land, of toch maar Pereira? Kan nog niet kiezen. Koffie met melk en bwoah wat met ik zeggen. Ze blazen me toch altijd wel weg die mooiste van de Latinas...
Maar goed. Keeping it Salsa.
Half uurtje lekker deze keer.

 

Ska P 187

Well-known member
Aiii ik woon in Spanje, maar Colombia wordt mijn dood. Dat weet ik al een tijdje en ik heb er eigenlijk wel fantastisch veel vrede mee, maar ik laat me verrassen. Misschien kom ik wel in Madagascar uit ofzo.
Voorlopig stap voor stap anders wordt ik...

 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Dame uit Armenia hebben we maar naar Castellon gestuurd. Die zien we wel weer wanneer ze haar zaakjes op orde heeft. We verlaten Colombia, next stop Paraguay, ik heb wel trek in zo'n biefstukkie. Kijken of ze een beetje kan BBQ-en zo niet dan heeft ze misschien wel andere talenten...
Ik ben weer wat rustiger aan het worden, even weg uit het hart van de latino world. Dames geven makkelijk (no hablando de sexo, todo respeto aqui) maar ze nemen het ook weer makkelijk terug. Dat is een andere manier van leven, het beter carpe diem werk. Als je dat maar weet en een plaatsje kan geven cq op waarde kan schatten. Wordt er steeds beter in. Voor de rust beter zo'n hollandse koe, maar crisis, we zijn geen mietjes of wat!?

 

U.G.

Well-known member
Eh ja, het is maar waar je zelf naar op zoek bent. Lijkt me dat als je vaker hebt geïnvesteerd in relaties ( qua tijd en hechten ) en alles wordt je ontnomen dat je ook cynisch wordt toch. Dat je ‘het gevaar’ gaat vermijden.

Vrouwen zijn overal hetzelfde hermano, alleen de belangen en daardoor de interessen liggen vaak anders.

But have fun bro. Een oud carnavalslied, haar stem lijkt gemarineerd te zijn in cachaça.

 

Ska P 187

Well-known member
Mooie stem inderdaad, thanks hermano. Je hebt gelijk hoor. Moet niet cynisch worden. Misschien is een tijdje alleen wel okay. Vind het maar niets een man alleen eerlijk gezegd, maar even tijd nemen om things op een rijtje te krijgen. Klinkt steeds een beetje beter. Het grappige is ik ben nooit een echte player geweest, wel altijd hoffelijk en ik snap het spel, maar sinds ik me weer vrij ben blijft de Heer maar dames op mijn pad gooien, terwijl ik in mijn hart weet dat ik er niet aan toe ben. Maar wel verleidelijk... Moeilijk en dan is het nog geen eens lente. Waarschijnlijk maak ik het mezelf te moeilijk en moet ik er gewoon van genieten zonder dingen te gecompliceerd te maken.
Thanks voor de therapie, mocht je ooit in de buurt zijn maak ik het goed met je,.muziekje ga ik even over nadenken.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Ska P 187

Well-known member
Het is leuk dat ze het proberen, maar in die hoek zal je mij niet vinden... jaja vriendschap blabla, ik vind het best als je me eerst wil leren kennen, maar vrienden gaan jij en ik niet worden dame!
 

U.G.

Well-known member
Vriendschap met vrouwen 😁 dat klinkt me al te manipulatief. Het is inderdaad all the way of niks, of met benefits maar dat is uiteindelijk ook koppijn want er komen vroeg of laat emoties bij kijken. En vrouwen zijn sowieso gek, allemaal een beetje koekoek.
 

U.G.

Well-known member
Oja weet je wie ik vroeger niet kon uitstaan maar eigenlijk was deze kerel gewoon een finale baas. Muy melancolico maar wel lekker hoor.

 
Bovenaan