It's a Latino world

Ska P 187

Well-known member
Ze is weer terug uit Castellón! Godzijdank wist ze nog wie ik was en eerlijk is eerlijk met een hele leuke lach.
Tsja... Er is er maar één de leukste (tegelijk 😁)
Viva Colombia!

 

U.G.

Well-known member
Ze is weer terug uit Castellón! Godzijdank wist ze nog wie ik was en eerlijk is eerlijk met een hele leuke lach.
Tsja... Er is er maar één de leukste (tegelijk 😁)
Viva Colombia!


Ja is Colombia uiteindelijk
toch wereldkampioen ? 😎

Er is maar 1 de leukste en belangrijkste maar alle bijdragen hebben bijgedragen aan uma vida completa e feliz.

Mais um do pais tropical. Deze heeft de censuurmachine heerlijk lopen dollen.

 

Ska P 187

Well-known member
Colombia is pure drugs in zijn beste en slechtste vorm. Mieeeeeerda.
Net zoals dit liedje, zo mooi, maar helpt je er niet echt over heen.
Voor alle makkers die echte liefde hebben gekend en het toch hebben kunnen verkloten.
Moet je dan toch maar dankbaar zijn? Tuurlijk.
Pero si te vuelve a ver...
 

Ska P 187

Well-known member
Het komt natuurlijk gewoon hier op neer...


Niet de tijd nemen, klassieke fout, losgaan ed maar goed, lo que me queda de ella... Salsa.
 

U.G.

Well-known member
Take it slow and enjoy bro.

'Latino' vind ik trouwens een beetje een rare term,... not saying just saying. Zijn Canadezen uit Quebec of Haitianen bijv. ook Latino's ? What about Portugezen, Spanjaarden of Italianen ( bij wie dit allemaal begonnen is ). Trouwens, wat dat betreft :

 

Ska P 187

Well-known member
Ik hoop niet dat je het antwoord bij mij probeert te vinden U.G.😁😉😅
Wat een rare muziekje zet jij op joh, wel lekker. Ska maar dan anders of?
Daar heb ik ook nog een leuke van reggae, maar okay.... Alles goed hier. We gaan gewoon door, het zijn net vliegen. Dios sigue bendiciendo wat moet ik zeggen. Spanje is wat dat betreft altijd goed voor me geweest. Al is er maar 1 je eerste amor Latina natuurlijk en dan blijft af en toe de vraag...

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Ik hoop niet dat je het antwoord bij mij probeert te vinden U.G.😁😉😅
Wat een rare muziekje zet jij op joh, wel lekker. Ska maar dan anders of?
Daar heb ik ook nog een leuke van reggae, maar okay.... Alles goed hier. We gaan gewoon door, het zijn net vliegen. Dios sigue bendiciendo wat moet ik zeggen. Spanje is wat dat betreft altijd goed voor me geweest. Al is er maar 1 je eerste amor Latina natuurlijk en dan blijft af en toe de vraag...


Die Italiaanse gasten ? Ooit in een Portugese zomer voorbij horen komen, nooit meer losgelaten…markeert uma bela época.

Die van jou is irie mon 😁
 

Marc070987

Member
Momenteel ga ik sinds een jaar door een lastige fase door ziekte en dit speelt precies sinds een moment dat er iets serieus speelde met een Spaanse meid uit Madrid. Helaas kon zij niet met de situatie omgaan en heeft zij mij laten vallen.... Zij heeft vanuit niets ineens een ander en negeer ik haar, terwijl zij mij ineens loopt te stalken....

Mijn eerste bijdrage aan dit privé topic ;)

Se te ve tan bien con ella
Y no es que no me alegre por ti
Aquí estoy tras una botella
La cual me da el valor de decir
Que mi sonrisa está ensayada
Al igual que mi mirada
Por dentro estoy llorando por ti (ay, ay, ay, ay)
Paseo por la calle solo con un frío que ni en el Polo
Pensando que vienes a por mí


 

Ska P 187

Well-known member
Langs niet gezien hier. Was het het niet onze man van Las Palmas? Hoop dat je aan de beterende hand wat ziekte betreft. Voor het helen van gebroken harten moet je maar even terugbladeren... Er staan wat pareltjes tussen, niet deze bagger.😁😁😉
Neem je tijd om te helen, sla die Spaanse schonen over, links laten liggen en ga voor het echte werk.
Open je hart, druk je op de meest zoete manier uit, leer de liedjes, drink aguardiente en de dames weten niet wat ze overkomt.
Viva (gran) Colombia!
It's a Latina world, er een invasie aan de gang, zoooo veel, zo mooi, zo veel lol. Pas wel op, want ze komen uit een andere wereld en niets geen papieren geven, ook geen misbruik van maken. Gewoon genieten en leef het moment. Dat kunnen deze dames je heel goed leren.
Deze is voor de vrijgezellen!!!

 

Ska P 187

Well-known member
En mocht je van bagger houden, doe dan deze dame maar. Vamos hacerlo por último vez, oe, bebe!

 

Ska P 187

Well-known member
Hou je taai makker, we weten er alles van wat liefdesverdriet betreft, luister muziek, neem de tijd, train hard, maak spieren van je tranen als je dit kan en belangrijkste zorg dat je gezond wordt. Gaat boven alles, zeker boven vrouwen. Beterschap hermano.
 

Ska P 187

Well-known member
Colombia is pure drugs in zijn beste en slechtste vorm. Mieeeeeerda.
Net zoals dit liedje, zo mooi, maar helpt je er niet echt over heen.
Voor alle makkers die echte liefde hebben gekend en het toch hebben kunnen verkloten.
Moet je dan toch maar dankbaar zijn? Tuurlijk.
Pero si te vuelve a ver...
P.S. dit refrein uit je hoofd leren, met je hart zingen en je hebt beet als je haar in de ogen kijkt...
Vrouwen zien ons blijkbaar graag lijden.
 

U.G.

Well-known member
Momenteel ga ik sinds een jaar door een lastige fase door ziekte en dit speelt precies sinds een moment dat er iets serieus speelde met een Spaanse meid uit Madrid. Helaas kon zij niet met de situatie omgaan en heeft zij mij laten vallen.... Zij heeft vanuit niets ineens een ander en negeer ik haar, terwijl zij mij ineens loopt te stalken....

Mijn eerste bijdrage aan dit privé topic ;)

Se te ve tan bien con ella
Y no es que no me alegre por ti
Aquí estoy tras una botella
La cual me da el valor de decir
Que mi sonrisa está ensayada
Al igual que mi mirada
Por dentro estoy llorando por ti (ay, ay, ay, ay)
Paseo por la calle solo con un frío que ni en el Polo
Pensando que vienes a por mí



Complex en vervelend dit, totaal niet chique hoe ze heeft gedaan maar het is duidelijk een vlucht geweest uit de situatie. Sterkte ermee, en wat Ska zegt ; gezondheid voorop
 
Bovenaan