It's a Latino world

Ska P 187

Well-known member
Geen idee waar het heen moet met deze wereld, dan maar Latino of a, doe mij maar a. Zeker a alhoewel we van die kerels qua talkie talkie wel wat kunnen leren en daar houden we het dan ook maar bij.
Latina world, kan niet beter worden.

 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
En voor de echte echte papis...


Gooien we deze er ook gewoon bij...

Voor de mamitas in España werkend aan een toekomst voor de kids, maar ze daardoor wel moeten missen. Jaren soms, zoals nu door Cov.. eh de peking flew.

 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Ska opent hier toch maar een latino-topic 😂 na hoeveel licores 43 was dat besluit genomen ? Je kan misschien beter nog chorizo verkopen aan Saoedies.

Zijn volgens het handvest Spanjaarden en Brazilianen eigenlijk ook Latino's trouwens ? Ik kom er niet uit.
 

Ska P 187

Well-known member
Spaanse (en Portugezen?) schonen vinden zichzelf volgens mij geen latina (/os bwèh). Braziliaanse, hoe zeg je mamasitas? Mamasitas? horen voor mijn gevoel y amor por café con un poquito de leche wel degelijk bij het groepje.
Maar mocht je anders vinden dan loop ik zo met je mee het fresh door jou te openen Brasil, Brasilia topic in.
 

U.G.

Well-known member
Spaanse (en Portugezen?) schonen vinden zichzelf volgens mij geen latina (/os bwèh). Braziliaanse, hoe zeg je mamasitas? Mamasitas? horen voor mijn gevoel y amor por café con un poquito de leche wel degelijk bij het groepje.
Maar mocht je anders vinden dan loop ik zo met je mee het fresh door jou te openen Brasil, Brasilia topic in.

Hehehe je bent wel ok Ska 😄 (y) Mamasitas bij Brasileiras zijn dan Fofas of Boazonas...is mss nog seksueler getint, maar ja Brazilië.

Ik ga helemaal geen fokking Brasil topic openen, ik zal hier wel een keer een clipje neergooien.

Aguardente, ik zie het al 😅 ik hou het daar wel bij vinho verde of een kouwe Sagres, cause I'll get loco bro.
 

Ska P 187

Well-known member
En eerlijke is eerlijk, als je ook maar een beetje latino in je flikker hebt, dan rij je zelf ook wel eens een scheve schaats. Hoe vertaal je dat naar " het latino" U.G.?
Excuses zoeken blijft een kunst.
Amor, se pareció tanto a ti... 2e helft, sinpelweg heerlijk.

 

Ska P 187

Well-known member
Hehehe je bent wel ok Ska 😄 (y) Mamasitas bij Brasileiras zijn dan Fofas of Boazonas...is mss nog seksueler getint, maar ja Brazilië.

Ik ga helemaal geen fokking Brasil topic openen, ik zal hier wel een keer een clipje neergooien.

Aguardente, ik zie het al 😅 ik hou het daar wel bij vinho verde of een kouwe Sagres, cause I'll get loco bro.
Wordt ook gewoon van je verwacht dat je haar zo noemt.., anders dan is er wat mis of erger en daar wil je niet aan beginnen. 2 weken geleden had ik een huurster uit jawel Brazilië en ik maakt de fout te zeggen dat dat mijn favoriete klant van deze zomer was, huis wel in puin achtergelaten maar je begrijpt me.
Die krijg ik nog steeds om mijn oren, maar die van mij is dan ook desde los Llanos orientales... fuego fuego y tigrillos, maar goed dat het de buurvrouw niet was.


Deze kreeg ik dus live voor mijn kiezen, heerlijk, maar met mate.
 

U.G.

Well-known member
En eerlijke is eerlijk, als je ook maar een beetje latino in je flikker hebt, dan rij je zelf ook wel eens een scheve schaats. Hoe vertaal je dat naar " het latino" U.G.?
Excuses zoeken blijft een kunst.

Het Portugees is wat meer cru, en rechter voor z'n raap : por os cornos....óf, wil je het iets lyrischer : amar a amante. Maar ik ben een monnik tegenwoordig. Wel een hele hypocriete, maar toch.
 

Ska P 187

Well-known member
Het Portugees is wat meer cru, en rechter voor z'n raap : por os cornos....óf, wil je het iets lyrischer : amar a amante. Maar ik ben een monnik tegenwoordig. Wel een hele hypocriete, maar toch.
Ik ben ook meer van het kijken tegenwoordig en zeker op internet kan je dat niet vaak genoeg zeggen....
 

U.G.

Well-known member
Wordt ook gewoon van je verwacht dat je haar zo noemt.., anders dan is er wat mis of erger en daar wil je niet aan beginnen. 2 weken geleden had ik een huurster uit jawel Brazilië en ik maakt de fout te zeggen dat dat mijn favoriete klant van deze zomer was, huis wel in puin achtergelaten maar je begrijpt me.
Die krijg ik nog steeds om mijn oren, maar die van mij is dan ook desde los Llanos orientales... fuego fuego y tigrillos, maar goed dat het de buurvrouw niet was.



Deze kreeg ik dus live voor mijn kiezen, heerlijk, maar met mate.

ok cuidado amigo, er zijn natuurlijk ook veel psychische wrakken met weet ik wat voor issues. Blijf gewoon uit de buurt 😇
 
Bovenaan