Je beste post sinds je hier aanwezig bent!Salsa in Omme... eh Dalfsen?
Speciaal voor gevegt dat oude paard.
Spaanse (en Portugezen?) schonen vinden zichzelf volgens mij geen latina (/os bwèh). Braziliaanse, hoe zeg je mamasitas? Mamasitas? horen voor mijn gevoel y amor por café con un poquito de leche wel degelijk bij het groepje.
Maar mocht je anders vinden dan loop ik zo met je mee het fresh door jou te openen Brasil, Brasilia topic in.
Wordt ook gewoon van je verwacht dat je haar zo noemt.., anders dan is er wat mis of erger en daar wil je niet aan beginnen. 2 weken geleden had ik een huurster uit jawel Brazilië en ik maakt de fout te zeggen dat dat mijn favoriete klant van deze zomer was, huis wel in puin achtergelaten maar je begrijpt me.Hehehe je bent wel ok Ska 😄 Mamasitas bij Brasileiras zijn dan Fofas of Boazonas...is mss nog seksueler getint, maar ja Brazilië.
Ik ga helemaal geen fokking Brasil topic openen, ik zal hier wel een keer een clipje neergooien.
Aguardente, ik zie het al 😅 ik hou het daar wel bij vinho verde of een kouwe Sagres, cause I'll get loco bro.
En eerlijke is eerlijk, als je ook maar een beetje latino in je flikker hebt, dan rij je zelf ook wel eens een scheve schaats. Hoe vertaal je dat naar " het latino" U.G.?
Excuses zoeken blijft een kunst.
Ik ben ook meer van het kijken tegenwoordig en zeker op internet kan je dat niet vaak genoeg zeggen....Het Portugees is wat meer cru, en rechter voor z'n raap : por os cornos....óf, wil je het iets lyrischer : amar a amante. Maar ik ben een monnik tegenwoordig. Wel een hele hypocriete, maar toch.
Wordt ook gewoon van je verwacht dat je haar zo noemt.., anders dan is er wat mis of erger en daar wil je niet aan beginnen. 2 weken geleden had ik een huurster uit jawel Brazilië en ik maakt de fout te zeggen dat dat mijn favoriete klant van deze zomer was, huis wel in puin achtergelaten maar je begrijpt me.
Die krijg ik nog steeds om mijn oren, maar die van mij is dan ook desde los Llanos orientales... fuego fuego y tigrillos, maar goed dat het de buurvrouw niet was.
Deze kreeg ik dus live voor mijn kiezen, heerlijk, maar met mate.