SanMark.
Well-known member
Dan vergeet je topploegen destijds als Dijka Steenwijk , Hoogeveen en Achilles Assen
Die pagina's waren nog niet ge updated op voetbalnoord.
Dan vergeet je topploegen destijds als Dijka Steenwijk , Hoogeveen en Achilles Assen
Klopt, Steenwijk heeft ook betere perioden gekend.
Hoogeveen en vooral ook Achilles 1894 hebben wat een mindere periode gehad, maar spelen nu wel op een behoorlijk niveau.
Overigens ging het me meer om wat voorbeelden, niet om een soort van volledigheid.
Rigtersbleek na een jaar weer terug naar de eerste klasse. Achilles 1894 speelt nacompetitie tegen degradatie.
Rohda Raalte pakte de laatste kans tegen Hollandia om nacompetitie te ontlopen. Hollandia en Alverna hebben nog wel een punt voorsprong op Rohda. Een van die drie is de haas.
De Bataven heeft de grootste kans op de derde periodetitel. Twee punten voor op Silvolde en drie op Quick'20.
In 1F heeft vv Heerenveen nog een punt nodig om kampioen te worden. Dat moet dan volgende week bij middenmoter Hoogeveen gebeuren.
Nee hoor. Bij nummer laatst Hoogezand.
Heerenveen, Hoogeveen, Hoogezand. Het lijkt allemaal op elkaar.
Ja ja.GRC, GVAV...
Beslissingswedstrijd.Wat gebeurt er wanneer Silvolde met 3 _ 0 wint en de Bataven met 1 _ 1 gelijk speelt. Alles hetzelfde, wie pakt dan de vervangende periode ?
Ik zie dat Rohda Raalte en Alverna allebei tegen een degradant spelen volgende week. Hollandia treft RKHVV. Denken jullie dat ze de 'vreemde eend in de bijt' een hak willen zetten, zodat Hollandia straks de nacompetitie in moet? Of speelt dat niet echt?
Volgens mij tegen DHC:Be Quick dus tegen de Dijk?
Volgens mij tegen DHC: