Ik vind het opvallend dat Genemuiden het zo slecht doet in de hoofdklasse.
Dat is toch altijd een club die op het hoogste amateur voetbal gespeeld heeft en nu al met veel moeite om het ene na hoogste niveau voetbalt.
Hun promotie naar de topklasse in 2014 kwam wat onverwacht en ze vlogen er na 1 jaar ook direct weer uit.
Ze hebben de laatste jaren veel gedoe gehad met het bestuur en met trainers, maar komen de slechte resultaten daardoor of komt dat gedoe door de slechte resultaten ?
Als je ziet welke spelers er aan het eind van het seizoen vertrekken, dan zitten er vele bij die niet lang geleden zijn aangetrokken.
Misschien dat ze daarin tekort schoten.
Hun laatste succesvolle aankoop was Willem Lanjouw. Totdat hij geblesseerd raakte hebben ze daar veel plezier aan beleefd.
Ik ga wel eens kijken, maar de " eigen spelers" die ze er de laatste jaren in willen hebben kunnen het niveau niet aan en ik heb het idee dat oudgedienden als Martijn Jansen, Albert Flier , Erik Rotman en Patrick Lip over hun hoogtepunt heen zijn.
Toch denk ik dat een club als Genemuiden nooit heel diep zal zakken vooral ook omdat er wel "wat geld schijnt te zitten ".