Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

Mug

Member
Wat vind jij voor Alcides het beste ?
Minder halen en betalen en genoegen nemen met een wat lager niveau of meer halen en betalen met een grotere kans op hoger niveau ?QUOTE]

Dit is niet het topic ( zaterdaghoofdklasse ) om hier op integaan, maar ik ga voor het laatste, mits, breed gedragen.
 

noordooster

Well-known member
Je bent een irritante stalker.
Ik heb begrepen dat velen jou hier een vreselijke kwal vinden.
Ze zouden je van deze site moeten weren.
 

De Groene Scout

Well-known member
2 tips:
@noord-ooster: negeren en je niet druk om maken; is de aard van het beestje.
@SanMark: je doel is bereikt, n-o zit op de kast en irriteert zich aan je; nu weer en ander doelwit zoeken.
 

noordooster

Well-known member
SVZW begint goed aan de nacompetitie.
Het wint met 4 - 1 van Berkum.
HZVV verliest met dezelfde cijfers van Zwaluwen '30 uit Hoorn.
 

Abubakari

Well-known member
Je bent een irritante stalker.
Ik heb begrepen dat velen jou hier een vreselijke kwal vinden.
Ze zouden je van deze site moeten weren.

Ken je de negeerfunctie? Die is uitgevonden voor types als sanmark. Irriteren en reacties uitlokken, daar parasiteert hij op. Het is in wezen gewoon een heel zielig en meelijwekkend typ.
Gewoon niet op in gaan en zijn posts ?berhaupt niet lezen, de negeerfunctie dus.
 

noordooster

Well-known member
Misschien ben ik teveel de voetballer die in het veld zulke zuigende types niet links laat liggen , maar juist opzoekt.
Kort erna verlaten ze dan het veld , al of niet horizontaal.
Helaas kan zoiets hier niet.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien ben ik teveel de voetballer die in het veld zulke zuigende types niet links laat liggen , maar juist opzoekt.
Kort erna verlaten ze dan het veld , al of niet horizontaal.
Helaas kan zoiets hier niet.

Hahaha. Meestal ging mijn tegenstander eraf.

Maar goed het voetbal van voor de oorlog was natuurlijk wel wat anders.
 

SanMark.

Well-known member
Ken je de negeerfunctie? Die is uitgevonden voor types als sanmark. Irriteren en reacties uitlokken, daar parasiteert hij op. Het is in wezen gewoon een heel zielig en meelijwekkend typ.
Gewoon niet op in gaan en zijn posts ?berhaupt niet lezen, de negeerfunctie dus.

Hee Abu, ander laat jij je lipje weer even hangen naar de crew toe. Piep piep ze doen zo onaardig tegen mij.
 

noordooster

Well-known member
ACV krijgt het komend seizoen ook centrale verdediger Marcel Seip van Fc Emmen erbij.
Angelo Cijntje krijgt geen nieuw contract omdat hij het komend seizoen maar 2x kan trainen in plaats van 3x.
Er zijn bij de supporters initiatieven om Cijntje toch voor de club te behouden.
 

noordooster

Well-known member
Linkerverdediger Harm Jan Tip verruilt Staphorst voor SVZW.
Tip had al vroeg in het seizoen aangegeven Staphorst te willen verlaten.
Zowel Tip als de club wilde hier niet op terug komen , maar zoals hij de afgelopen maanden speelde was hij van grote waarde voor de club.
 

noordooster

Well-known member
Volgens mij zouden ze zo iemand als Tip komend seizoen goed kunnen gebruiken.
Net als bv eerder Hermen Hogenkamp een echte karakterspeler.
Mij hebben ze verteld dat het ook een beetje een principi?le kwestie was.
Tip had zelf immers aangegeven de club te willen verlaten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opmerkelijk nieuwtje zo op de zondagavond.
Het nog 3 jaar doorlopende contract van Hielke Penterman bij SVZW is na goed overleg ontbonden.
Was ze blijkbaar toch een beetje te gortig om een ton te betalen in de 1e klasse. Waarschijnlijk heeft Hielke ook nog wel enige ambities op voetbalgebied.
 

SanMark.

Well-known member
Opmerkelijk nieuwtje zo op de zondagavond.
Het nog 3 jaar doorlopende contract van Hielke Penterman bij SVZW is na goed overleg ontbonden.
Was ze blijkbaar toch een beetje te gortig om een ton te betalen in de 1e klasse. Waarschijnlijk heeft Hielke ook nog wel enige ambities op voetbalgebied.

Is dat bedrag ook op iets gebaseerd? En waarom zou Penterman er mee instemmen ?
 

noordooster

Well-known member
Of zouden ze bij SVZW vinden dat zijn prestaties niet helemaal in verhouding staan tot zijn salaris ?
Volgens mij viel het allemaal wat tegen wat hij liet zien.
Zou HHC nu weer in beeld komen ?
Groninger is er niet meer om het tegen te houden.
 
Bovenaan